Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lois_ schreef:_Pretty schreef:ik zit te denken of ik mijn rijspullen vast naar stal mee zal nemen en dat ik op stal eet,
maar dan heb ik wel 100 jaar niks te doen daar, maar goed...
dat scheelt weer heenenweer rijden.
Ga je álle manegepony's poetsen
Of de zadels en hoofdstellen goed hangen
Mandyy schreef:Bijgelezen, niets bijzonders gezien of eigenlijk vrij weinig kunnen onthouden (gaat nog niet goed met me).. op leuke foto's na.
Nog één dagje werken en dan een weekend in winterslaap, wil me echt snel beter voelen. Dit is waardeloos.
Mis trouwens wel bericht van Emuline. Benieuwd hoe het nu met Diesel is.
Emuline schreef:Mandyy schreef:Bijgelezen, niets bijzonders gezien of eigenlijk vrij weinig kunnen onthouden (gaat nog niet goed met me).. op leuke foto's na.
Nog één dagje werken en dan een weekend in winterslaap, wil me echt snel beter voelen. Dit is waardeloos.
Mis trouwens wel bericht van Emuline. Benieuwd hoe het nu met Diesel is.
hoi meiden, en mandy, met diesel gaat het goed. ik heb twee spuiten met antibiotica gekregen, van die soort van wormen spuiten, moet het goed schoonmaken, en dan moet het weg trekken.
verder gaat het in mijn priveleven niet al te best, vandaar dat ik weinig op bokt ben.
maar ik sta op het punt om de relatie te stoppen.
ga verder niet uitleggen hier, maar ik ben dus de komende tijd niet vaak online.