a ha! dat is het ook! daarom ben ik ook bekaf! en de 10de gaan we op vakantie!! ik kan echt diesel niet zo lang missen hoor! ik zou dan 3 weken gaan. maar voor mij is 2 weken ook wel genoeg....
Ik had vorige maandag er blondere highlights in gedaan, ik zelf heb gewoon middenblond haar of hoe noem je t.. En nou heb ik er coontails in geverfd (moet nog kijken of ze gelukt zijn als t droog is en m'n pony de puntjes donker gemaakt.. Blauw.
Zag dat jullie het over verkopen hadden. Denk dat als je geld wil verdienen in de paarden, je iig niet Shetten moet gaan verkopen, dat levert weinig op, op kleine schaal iig.
Heb geen idee wat mijn Abe waard zou zijn, denk niet veel eigenlijk. Maar voor mij is hij onbetaalbaar
Die strepen. Alleen ik heb perongelijk te kleine lokken gepakt omdat k niet zo goed durfde.. Maarja vriendin komt t zaterdag ws ff dikkere lokken doen. ik zal als mn haar droog is een foto er van maken.
Oh zulke looken zie je hier veel Belady. Vind het altijd heel apart hoe die mensen hun haren zo kunnen doen. Een klasgenoot van mij had een keer zijn haar geminimeterd en een tijgerprint ervan gemaakt, was echt super leuk. En hoorde ook bij zijn style.
Ik heb gewoon medelijde met de mensen die vandaag moeten werken Gelukkig ben ik vrij en ga ik lekker naar een strandje toe en vanmiddag voetbal kijken!