[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Linsey1998

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:59

En jahooor.... ook gecancelled nu goede hoop op 2 uur, zijn we half 10 vanavond thuis :=

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:53

Goed nieuws van Sjors behalve dat ie uitbreekt.

Jammer dat je een pony weg moet doen. Wel respect dat je die beslissing gemaakt hebt.

Meen je niet Lindsey... Hopelijk gaat deze wel door.

Zijn de Nika dekens goed? Moet nog steeds een 200 grams deken hebben, en ze hebben echt leuke kleurtjes!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:55

Ik heb 1 Nika deken, een 300 met hals en die is perfect!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 14:31

Ik heb ooit een Nika deken gehad maar als er iets te veel regen op stond dan was hij zo lek als het maar kan. Die bestel ik ook niet meer.
Heb wel een onderdeken van Nika die is wel erg fijn!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 14:34

Vind ze juist goed waterdicht
Maar niet bestand voor slopers en hekwerk met scherpe punten := maar dat is geen enkele deken

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 14:52

Hier ook gewoon waterdicht. Al merk ik dat het na het wassen wel minder wordt.

Aargh ik loop vast en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Jimmy heeft van HH de effen en stout beenbeschermers , voor maat mini en achter maat shet.

Nu wil ik de HB croco lak voor hem bestellen, maar ik look er op vast welke maat dat ik voor hem moet hebben. Ik twijfel tussen voor 2xs en achter xs of voor 3xs en achter 2xs. Iemand die daar een idee van heeft?
https://www.horseshopinternational.nl/v ... iners.html

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 15:15

Kan je niet de lengte opvragen en dan vergelijken met de HH beschermers?

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 15:47

Dank jullie wel dames, dan ga ik toch eens kijken of ik hem binnenkort eentje ga bestellen. Pip gaat denk ik wel kaal deze winter.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 16:59

Ik wacht nog steeds op nieuwe 300 grams nika dekens, wil ze erg graag eens proberen voor Alex. Winterdekens was ik sowieso niet, of ze moeten al luizen krijgen. En Alex moet een nieuwe 0 grams hebben ook, onder de huidige houdt ie het niet droog, die is bovendien ook echt versleten nu.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 17:00

De 0 grams van Max is te klein, maar gebruik 0 voorlopig niet dus die koop ik later.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 17:20

Stomme is dat ze geen 115 hebben de maat van Pip ben al bang dat 118 net te lang is

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 17:37

Ik vind het juist handig dat ze 1 van de weinigen zijn die 110 hebben voor Alex. Alex is zelf 107 qua onderlengte, dus 105 is te kort, vorige winter was ie dus verkouden omdat hij een 105 350 grams op had liggen. En 115 staat ie middenin zeg maar. Wat dat betreft is Jorie makkelijker, die past perfect in 105 onderlengte, maar 102 van Nika zal hem dan weer te kort vallen.

@Mandy, Alex staat zo'n beetje 24/7 onder zijn 0 grams nu, dus erg handig is niet dat die deken doorlekt, maar goed, ik wil geen 2 keer verzendkosten betalen. En hij staat toch haast altijd binnen met die regen, want hij haat nat worden.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 20:19

Mandyy; leuke deken!

Susanne: ahhh grove kop vond dat wel meevallen.
Enne.... hij doet het geweldig:-)

Kiekeboefje ook pony geschoren

Ayla: ik was echt zo blij voor jullie!!

Linsey; wáar zit je? Datis balen zeg

Ik had gisteren ook wat leuks. We gingen naar Meijendel in Wassenaar. Ik zou vriendin haar paard met trailer brengen en 2e paard met eigen trailer. Ik had gevraagd of Richard ook gezellig meeging, als de meiden aan het rijden waren gingen wij even stukje lopen en bakkie doen.
Zoo gezegd zo gedaan. Nou weer terug naar huis. Paard vriendin wilde niet laden. Na 2,5 uur proberen stallen in dichte omgeving gaan bellen, geen plek of te ver weg. Uiteindelijk na 3 uur veearts gebeld om plat te laten spuiten en tja was geen spoed dus daar moesten we ook nog meer dan uur op wachten. En het was koud brrr. Kortom, denk niet dat ik mijn vriend nog een keer zo gek krijg om mee te gaan hahaha

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:06

Ahhh balen Ingrid, altijd lastig als ze lastig te laden zijn.

Ik heb ook geen nika dekens... hebben jullie een sugestie voor een 400 grams deken met hals? Redelijk betaalbaar? Ik zoek er eentje voor Toliene.

Ik zit in Berlijn, nu in een 5 sterren hotel :wow: want treinverkeer ligt hier helemaal plat. Hopelijk morgenochtend vertrekken richting Nederland. Voor nu zitten we prima :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:17

Ik duim voor je!

Ingrid, wat een dag! Wel met paard en al thuis gekomen?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:21

Alexje vandaag lekker met een warm ruggetje dankzij Ayla haar menuitrijdeken <3
Afbeelding
Verder heeft Jorie kennisgemaakt met de menzweep, na zo'n 10 keer 'eh' of 'Jorie' of een combinatie van die twee te hebben geroepen, omdat meneer vond dat ie wel kon gaan grazen toen we in het mini rondje met hem naast de sulky gingen stappen, vond ik dat ik hardere maatregelen mocht nemen ~~}> Toen was de boodschap wel begrepen en taalde hij niet meer naar het gras. Verder heeft hij niet weer zo idioot gedaan als vorige week toen hij met Alex zijn strengen in de knoop zat, dus dat snapt hij nu ook. Wel is Alex zo ongeveer 10 keer pittiger met Jorie naast hem, want het is zo leuk met een vriendje erbij. Dus dan heb ik in het begin 2 stuiterballen :')

@Ingrid ik zou ook niet meer meegaan dan als ik je vriend was.. Wat balen zeg dat dat paard de trailer niet meer op wilde..

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:22

Jeetje dat is echt vervelend Ingrid!!

Linsey; ik heb een 370grams Rhino met hals. Erg fijne dekens! Of eventueel 200grams met hals en dan 200 onderdeken er onder?

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:34

Miranda, wat goed dat je ze beide hebt laten testen! Voor de zekerheid goed bijhouden.

Patty, wat balen van je scheerapparaat.. die dingen werken soms ook echt niet mee. Lees net dat Chip al kaal is! Lekker hoor :)

Ayla, dat oornetje :') zijn deze echt zo te koop? Wat is hier de functie van dan? Wat fijn dat het weer beter gaat met Sjors! Hij heeft zijn streken ook weer te pakken zo te lezen.

Patricia, leuke foto van de pony's op blok!

Lillian, leuke foto's! Ga je er een uitvergroten? <3

Mira, wat vervelend dat Pip zo'n reactie had op zijn inenting! Voelt hij zich al weer een beetje beter? :(:)

Linsey, jeetje dat lijkt me geen fijn gevoel zo vast te zitten. Noodgedwongen ook! :(

Oei Ingrid! Dat heeft lang geduurd. Daar word je zeker wel koud van.

Kale pony! <3 (Zo dik is ze ook weer niet he?)

Afbeelding

Afbeelding

Hebben vandaag de Autumn Desert Trail gereden. Was erg leuk, maar slecht gangbaar voor menners. Hebben lekker zitten kijken op een bultje, Donja lekker snacken en rusten.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:42

Netjes! Ik word echt jaloers van jullie sportcoupes. :P

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:42

Ja paard na verdoven erin geduwd en getrokken (fijn zo'n grote gespierde kwpn'er haha)

Linsey, in ieder geval nog enigzins te doen met trein. Wel balen! En je moest ook nog leren zeker?

Kiekeboefje jammer dat het niet zulke goede menpaden waren!
Scheren ziet er netjes uit maar ben je niet een stukje vergeten of de beentjes aan onderkent bewust niet gedaan?

Ondertussen wordt Alf ook steeds drukker met stappen pffff af en toe stoppen we met stappen omdat hij met dat gekke gespring meer schade aanricht dan met niet stappen..... morgen de laatste week in voor de controle

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:49

Mandy, sportcoupe? :P Zie je die mooie geel verkleurde haartjes? _O- _O- Schaam me er gewoon voor!

Ingrid, oliebol! Ik dacht mijzelf een beetje gedekt te hebben.. maar ben idd nog te lui geweest om dit even bij te werken. Morgen ben ik vrij, komt er dan wel van. Als ze geschoren zijn, zijn ze alsnog iets donkerder maar niet zo veel als nu.

Haha Alf is er zat van! Duim voor jullie voor volgende week. Hopen op goed nieuws! Ik gun jullie dat echt.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:50

Hahaha Kiekeboefje:-)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 22:40

Jeetje balen van dat paard van je stalgenootje zeg. Dat hij er niet meer in wilde.
Lekkere kale pony Kiekeboefje.
Jorie mooi dekentje.
Alf.lekker druk. Hopelijk krijgt hij groen licht om meer te doen.
Leuk 5 sterren hotel linsey dat is dan wel fijn.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 22:41

Afbeelding
Ik weer eens erop ipv erachter

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 22:41

@Kiekeboefje ik ga morgen of dinsdag weer even heen. Ze is niet dik hoor staat haar mooi die sport coupe
@Lindsay lekker zeg hopelijk ben je snel weer in Nederland, heb een rhino deken met hals en die zit hem zo mooi, wel tweedehands gekocht voor de helft van de nieuw prijs.
@Ingrid wat een drama is dat als ze niet willen laden. Gelukkig ben je thuis gekomen. Drukke Alf jammer dat je ze niet kan uitleggen dat ze rustig aan moeten doen voor hun eigen gezondheid.
@Fenna stoute Jorie, maar het is wel duidelijk geworden haha
@Patricia Wel een hele verandering dat je erop zit, leuke pony trouwens!