Ik even zo als tijdelijke oplossing
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je blijft wel in het topic toch? 
Zag nog net geen stoepborden en prullenbakken over het plein vliegen zo hard ging het.
zelf beter vasr gemaakt, verder nooit wat gehad met de hca en nog super blij mee.
Ik heb daar de meest vreemde dingen over gehoord en zelf ook. Komt er in elk geval op neer dat het m’n eigen schuld is dat mijn stoeltje/bevestiging zo vaak stuk is. Mijn vader heeft in elk geval vorig jaar zelf een ander frame voor het stoeltje gelast en dat probleem is nu opgelost (die scheurde/brak namelijk steeds). Alleen nu ging hij weer ergens anders stuk met het DK haha. Ergens bij de bevestiging onder het stoeltje zoals bij Patricia.
. Best wel erg eigenlijk. Wordt tijd dat hij eens concurrentie krijgt met die sulky’s.

misschien ook wel daarvoor, het is voor mij echt een uur en 45 minuten rijden. Dat doe je niet ‘even’. Wil echt geen zeikerd zijn, maar vond het persoonlijk niet super proffesioneel hoe het gaat. Maar ben wel enorm blij met mijn sulky en hij is echt van super kwaliteit! Geen seconde spijt dus. 
. Moest ik nog een week wachten. Patty14 schreef:Vergelijkbare hca’s zijn er al!
[ [url=m/FSfB2F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is toch belachelijk, je betaald zoveel voor een sulky en wordt er zo met je om gegaan.
Ik heb wel eens wat gehad met de sulky maar woon dichtbij dus is alle keren wel netjes opgelost. Alleen laatst keer met m’n wiel. Zou op zondag klaar zijn. Ik bel maandags. Nee Andies is met vakantie. Moest ik nog een week wachten.