[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:27

Welk tuig heb je nu dan? Die bruine toch gewoon? Dan ga je toch even kijken hoe dat staat bij je kar :D Uiteindelijk gaat het er om wat jij het mooiste vind hoor.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:33

haha ja heb nu cognac tuig en t cognac staat ook wel bij de wagen denk dat ik ga voor de zwart met cognac kleur...

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:41

Van eurotech? Volgens mij bestaat die wel! Eurotech is er sinds kort ook in het bruin trouwens.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:44

haha nee mijn tuig wat ik nu heb is ideall gemengd met merkloos wel alles compleet leer.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:49

Nee ik doelde op het tuig dat je wil kopen. Of dat de zwart met bruine van eurotech is/gaat worden :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:50

oh daar ben ik nog niet over uit haha ik twijfel tussen de duitse link of idd eurotech

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 10:58

Oooooh oké :D Er is gewoon te veel keus wat het moeilijk maakt :P

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 11:14

:= vooral qua prijs vind ik t nog t ergst

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 11:33

Hier heb ik ook een eurotech tuigje voor Finn, heel tevreden over :j .

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 11:45

Ls mooi je tattoo en je ketting
nathalie succes met verhuizen in de zeikrefen blegg.

Tuigen drama. Eigenlijk ben ik ook voor art ana het rondkijken.
maar eerst nieuwe messen voor mijn scheerapparaat :P

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:32

Mira: hoe ging het gister? Hier viel het weer mee, vanaf 3 uur begon het hier pas flink te regenen.
Susanne: sportcoupe staat Mickey goed, welke deken heeft hij om op de foto?
Elaine: welkom :) Leuke pony!
Iris: wat een knapperd!
Charlotte: knappe Astrid.
Donna: leuke foto's! Ziet er netjes uit, z'n manen zo gevlochten vind ik mooi staan, zo zie je nog een stuk van zijn hals.
LS: mooie ketting en bedel, ik heb ook zo'n bedel met het haar van mijn oude pony en haar naam er in gegraveerd.
Nathalie: ik vind zwart tuig persoonlijk mooier, maar als ik moet kiezen tussen de gegeven opties zou ik voor zwart met cognac onderlegd gaan.

Miranda: ik heb toevallig gister een kunststof tuig voor Sjors gekocht, de zwarte eurotech. Juliette van De Menner heeft 'm voor mij gepast en zo goed als op maat gemaakt. Ik heb er gister gelijk een stuk mee gemend en ik ben er echt heel erg blij mee. Ik had 't tuig al eerder van Susanne gepast en er mee gereden, zij heeft 'm ook. Mijn oude tuig staat nog te koop. En Nathalie om even op jouw vraag terug te komen, het gehele tuig incl hoofdstel en leidsels kost €520,-. Ik heb 'm zonder leidsels en hoofdstel gekocht voor ongeveer €400,- + €35,- voor de passervice. Het hoofdstel is €75,- en de leidsels €45,-, maar deze hoef je er vaak niet per see bij te kopen, ik hou mijn leren leidsels en hoofdstel zonder kleppen.
Afbeelding

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:40

Veel mensen die een nieuw tuig zoeken!
Sjors staat er goed op Ayla, knappe poown vind ik het. Ik wil het liefste het eurotech in het bruin. Nadeel is alleen dat ik het het liefste wil passen, maar ik weet zelf geen bedrijf in Noordlimburg te zitten en wij hebben geen trailer of auto.

Dus nog even een dilemma.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:46

Thanks! De Menner komt ook op locatie, maar dan betaal je een tarief aan passervice + benzinekosten, dat wordt misschien een beetje teveel van het goede, zij komt vanuit Barneveld namelijk. Ik ken zo ook geen tuigmaker uit jouw buurt..

Ik ben op zoek naar een Bucas/Amigo of iig een 1200 denier regendekentje of iets in die richting maat 122/125, dus als iemand nog iets heeft liggen.. al die goedkope flutdekens zijn niet waterdicht dus daar ben ik mooi klaar mee.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:10

@LS, die tattoo is mooi gelukt zeg, goed aandenken aan je kleine man.

Alex heeft zwart tuig van ik dacht Pfiff, is een leren tuig, maar ik wil voor tweespan denk ik toch kunsstof hebben. Jorie wordt gewoon beleerd in Alex zijn tuig (ben ik nu al mee begonnen :+ ) Hij was nieuwsgierig naar wat ik met Alex deed en toen heeft dat arme veulen gewoon een borsttuig omgekregen :o , ach hij heeft ook al de eczeemdeken en zweetdeken op gehad, dus ik martel m flink xD

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:38

Oh ik bedoelde bruin onderlegd niet volledig bruin :+

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:42

@ayla ging super. Alleen had ik het bloedheet in de jurk haha. En door het vele rondjes lopen waren nummer 17 van de 25 was Pip een beetje moe aan het eind. Maar heel trots op ukkie die geen moer om de omroeper en muziek gaf. En de kinderen die hem wouden aaien

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:53

Fijn dat het goed ging! Heb je foto's? Nog geluk gehad met het weer?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:57

Sjors ziet er super knap uit! Très chique :D Deken die Mick daar om had is een bucas all in one, maar wordt niet meer gemaakt.

En die prijs klopt wel ja. Ik heb mijne dan wel met hoofdstel gekocht maar zonder leidsel.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:16

Thanks! :D

Even later stond hij er zo bij, uitslover :+
Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:04

Sardis schreef:
Aah lieve Sjors en Fleur <3
Mirriejj, wat vervelend dat hij tekort is bekapt!!
MillyH en Elaine, welkom! :D
LS, ik kan me echt niet voorstellen hoe vreselijk zo'n verlies moet! :(:) Hopelijk biedt Amadeus je veel troost! Hele mooie foto's van m trouwens!

Joep z'n manen zijn ook echt dramaaaatisch! Valt niks mee te doen! Ik heb er vandaag bij de wedstrijd gewoon maar een begin stukje van ingevlochten, maar daar blijft het dan ook echt wel bij. Ik heb ook best vaak overwogen al die manen er vanaf te scheren :=

Wat een knappe pony is Tilana!
Wat leuk Charlotte! Alvast heel veel plezier!

Vandaag dressuurwedstrijd gereden op de dag van het aangespannen paard! Het was een hele geslaagde dag! Joep liep stukke beter dan vorige wedstrijd en daarnaast heeft hij al een maand niet voor de kar gestaan omdat de band lek was. De protocollen heb ik nog niet want er was een probleem met het ophalen en ik had geen zin om tot 16 uur te blijven wachten op de prijsuitreiking.. :o
Maar wel alvast een paar foto's!

[ [url=m/8bSii6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NXqiNu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zmKXx6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5BAqaS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een leuke aanspanning
Wij hebben ook meegereden en hebben vandaag de protocollen digitaal ontvangen en ze zullen morgen wel in de brievenbus zitten.organisatie heeft ze opgestuurd

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:47

Dank jullie wel! :)

Sammyfloor, super schattige deken!
LS, prachtige ketting en tatoeage! Heel mooi aandenken aan Buck
mirriejj, Ook ik heb een kunststof tuig (ideal eurotech) en het bevalt erg goed! Ik vind alleen de veiligheidsogen wat stroef.
Nathalie, ik zou cognac doen! Vind bruin tuig of bruin onderlegd persoonlijk erg mooi :j
Ayla, mooi nieuw tuigje heb je gekocht!! Ik zat in een flinke tijdnood vlak voor de proef en ik had echt géén idee wat ik met z'n manen moest doen, dus toen heb ik snel het eerste deel maar ingevlocht zodat de stelling wat beter te zien is, en ik moet zeggen dat het inderdaad wel bevalt :D
Flurk, dankjewel! Wat leuk! Ik heb jullie helaas niet gezien volgens mij. De proeven heb ik vandaag gelukkig ook per mail ontvangen.

Ik heb geen Hca meer!! Ik heb met Lara (its_laraa) m'n hca sulky geruild voor haar Lemerij tweewieler. Ik vind zo'n tweewieler namelijk een stuk chiquer voor de dressuur.
Maar hij is en blifjt wel oranje :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:36

Wat handig, leuk hoor :D En ik vind z'n manen erg mooi zo, gevlochten.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:53

Heb je een foto van je nieuwe wagen? Leuk! :)

Net op stal geweest, paard van mijn lieve stalgenootje wordt morgen ingeslapen. We hebben fijn getut en gepraat, maar t is ontzettend moeilijk. Ik ben er zelf ook erg verdrietig van, omdat we altijd samen reden, met Willem op het land staat enz ;(

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:04

Wat sneu Susanne! Sterkte aan je stalgenootje gewenst!

Nog niet met Joep ervoor, maar zo ziet hij eruit (foto is van its_laraa):
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:44

Dankjewel :) Wat een mooie wagen, daar ga je vast veel plezier van hebben.