Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chardy schreef:Mira283 schreef:Dat is het hem net ik zie gewoon teveel en weet niet wat wel en wat niet goed is qua tuig...
http://www.equistore-allerhop.de/produc ... rlegt.html
Ik vind dit dus echt een heel gaaf tuig! Voor een mooie prijs! Vrienden van ons hebben dit tuig voor hun shetlander van 1.07 m. (Zij hebben maat shetty-pony genomen) En dat past super! Heel mooi tuig met een mooie kwaliteit (zover als ik het heb gezien)Dat zwarte tuig met rood onderlegd is gaaf vind ik!
mirriejj schreef:Ik ben aan het twijfelen om mijn tuig te verkopen, ik wil graag een kunststof tuig. Hebben jullie je tuig eigenlijk ook laten passen door een bedrijf? Of gewoon via internet gekocht?
Flurk schreef:mirriejj schreef:Ik ben aan het twijfelen om mijn tuig te verkopen, ik wil graag een kunststof tuig. Hebben jullie je tuig eigenlijk ook laten passen door een bedrijf? Of gewoon via internet gekocht?
Ik heb een kunstof tuig maat cob te koop
NathalietjeB schreef:Jelleee schreef:Ik vind zwart gewoon chique en vaak ook het mooiste. Bij sommige paarden staat cognac ook mooi.
Wat een regen joh hier
nou weet je t ff sjonge moet straks milk verhuizen naar dr nieuwe stal, maar t blijft voorlopig flink door gieten