Ik moest hem gewoon hebben (A) En nu heb is het en ik ben dr best wel trots op
Dat gevoel ken ik; laatst zag ik een mooie longeerlijn (donkerbruin met lichtblauwe streep ) móést het gewoon hebben. Heb dr alleen niet veel aan want bij allebij mn verzorgpony's hebben ze er al een En ik heb inmiddels 3 halsters die ik MOEST hebben Maar nog maar 1 gebruik ik Ik MOEST een dekje hebben maar toen heb ik me ingehouden
Dat heb ik dus ook Maar dat heb ik ook met Paarden hoor... Paarden die mager zijn die koop ik, knap ik op & ik verkoop ze weer... Maar ik kom nu ook om in de spullen, moet er echt van aff!!!
Mag ik trouwens het 2de topic hier van maken of hebben we daar al iemand voor?
Ik denk dat het ook wel iets voor mij zou zijn, paarden 'opknappen' alleen denk ik dat ik ze gewoon niet kan verkopen, dat ik te gehecht aan ze geraakt ben dan
Dat had ik heel erg bij mijn eerste haflinger... Zei werd 22 & ik wauw wedstrijden gaan rijden enso... Nou ze kon het nog wel maar ze zou het niet echt intensief trekken. Dus ik heb er voor gekozen om haar weg te doen... Heb dr heel erg spijt van maar ja ik kan het niet terug draaien... Ik heb nu ook een leuk paardje onder me & daar ben ik ook erg trots op
Ik dacht ook altijd dat ik geen pony kon vérkopen, maar toen hij weg was, was het verdriet ook gelijk over. verzorgponys idem dito die ik 6 jaar heb verzorgt en verschrikkelijk van hield.
ik heb een verslaving aan setjes, en alls in maat shet, haha. ik zou me ook heel snel hechten aan zulke pony's, heb ik ook met mensen & zelfs spullen. dus dat gaat 'm niet worden.
Pff ben net hard gebeten door de shet die bij Challenge en het paard van die vriendin staat. Kútbeest moet mij iedere dag onderhand al hebben maar zodra ze dr oren in dr nek legt en met dr waffel open op me af komt geef ik altijd een scheeuw en als ze te dichtbij komt een schop. Nu was ik Challenge's dekentje af aan het doen en zat op mijn hurken voor Challenge, ineens vanuit het niets HAP recht boven mn borst, jezus wat doet dat zeer! Dr eigenaar stond erbij en hun zijn wat zachter met dieren dus heb alleen hard gescheeuwt maar als hij er niet bijgestaan had, had ik haar de hele wei door geschopt. Vriendin denkt dat het komt omdat ze Challenge voor dr eigen wil hebben, maar Challenge is nog altijd van mij en ik accepteer het niet dat ze mij wegjaagt. Voortaan met een zweep de wei in!
Wat een stom beest zeg... Wij hebben een shettenveulen op de manege, was ze een keer ontsnapt, dus ze liep over het erf, allemaal mensen achter haar aan wordt ze opeens keihard gebeten door een van de ijslanders. Dat beest mag haar echt niet en ze is nog wel zo schattig