[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 16:22

dankje! Ja haar kleur en fluffy manen zijn geweldig en haar karakter maakt het helemaal af. Echt een toppaardje. Ben heel tevreden over de flextrainers. Passen heel mooi en zijn superklein. Ik heb maat xxxs voor haar genomen (ze is 88cm)

Mandyy

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:39

Schatje om te zien! :j

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 19:03

Mooie foto's met de flextrainers.

Ik heb mijn mannen gezien op Skype, Alex snapte t niet. Hij hoorde mijn stem maar kon mij nergens vinden :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 19:47

Iris_VdV schreef:
Wat een hele hoop gave foto's weer! Hier is mijn kleine meid met haar nieuwe (samengestelde) kopstukje en flextrainers. Nu de paddock helemaal is opgedroogd kunnen we eindelijk beginnen trainen zodat Tilana wat kilo's verliest, want ze past niet meer in haar mentuig :P

[ [url=m/sSkTRx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/qeDaED.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gCXF0x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn die flex trainers niet nog wat te groot?
Vind ze wel mooi wil ze voor milk ook wel

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 19:51

Jelleee, wow jeetje wat een wolk was dat! Ziet er griezelig uit!
Ayla, leuke foto.
MillyH, leuke pony's! Lieve snuitjes!
Mirriej, leuke pony.
LS_fotos, mooie foto's van Amadeus.
Mira283, oei balen!
_Elaine_, welkom! Leuke pony!
Iris_VdV, leuke pony! Welke kleur is ze?

Ik ben met Astrid elke dag aan het trainen, Mini's with Spirit is zaterdag en ik ben zóó zenuwachtig!! := Waarom? Ik zou het niet weten, maar ik ga samen met Lobke dus het wordt hartstikke gezellig! Dus ik ga vrijdag avond naar haar toe en dan gaan we samen de volgende dag naar MWS!

Ik heb nog een mooie foto van mijn dametje! :D <3 (Haar staat hier omhoog, ze was hier aan het galopperen)

Afbeelding

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 19:55

Bedankt voor het warme welkom!

Fennadev: Wat een luxe zeg dat je ze op skype kan zien! lijkt me geweldig
Iris_VdV: Wat een ontzettend leuke pony om te zien zeg! En dr flextrainers staan haar goed
Chardy: Zal vast goed komen volgende week bij de Mini’s with spirit

Tango heeft vandaag een dagje vrij gehad ( hij blij Emoticon die tong uitsteekt)
Ik ben zelf de hele dag aanwezig geweest bij de dag van het aangespannen paard.
Wat mijn eerste x , maar erg leuk evenement zeg!

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 20:46

NathalietjeB: nee hoor ze kan er heel mooi mee bewegen, ze hinderen haar niet en blijven mooi zitten. misschien rond de kogel wat ruim, maar probeer maar een iets te vinden dat fijn genoeg is voor een miniatuurtje haha :p

Chardy: Tilana is een silver dapple appaloosa miniatuurpaardje ;)

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 21:01

Iris_VdV schreef:
NathalietjeB: nee hoor ze kan er heel mooi mee bewegen, ze hinderen haar niet en blijven mooi zitten. misschien rond de kogel wat ruim, maar probeer maar een iets te vinden dat fijn genoeg is voor een miniatuurtje haha :p

Leuk! Silver dapple's vind ik zo gaaf! <3 Astrid is een perlino bont minipaardje. :)

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 21:37

Aah lieve Sjors en Fleur <3
Mirriejj, wat vervelend dat hij tekort is bekapt!!
MillyH en Elaine, welkom! :D
LS, ik kan me echt niet voorstellen hoe vreselijk zo'n verlies moet! :(:) Hopelijk biedt Amadeus je veel troost! Hele mooie foto's van m trouwens!

Joep z'n manen zijn ook echt dramaaaatisch! Valt niks mee te doen! Ik heb er vandaag bij de wedstrijd gewoon maar een begin stukje van ingevlochten, maar daar blijft het dan ook echt wel bij. Ik heb ook best vaak overwogen al die manen er vanaf te scheren :=

Wat een knappe pony is Tilana!
Wat leuk Charlotte! Alvast heel veel plezier!

Vandaag dressuurwedstrijd gereden op de dag van het aangespannen paard! Het was een hele geslaagde dag! Joep liep stukke beter dan vorige wedstrijd en daarnaast heeft hij al een maand niet voor de kar gestaan omdat de band lek was. De protocollen heb ik nog niet want er was een probleem met het ophalen en ik had geen zin om tot 16 uur te blijven wachten op de prijsuitreiking.. :o
Maar wel alvast een paar foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 21:44

Joep ziet er weer leuk uit!
En de andere pony ook, geen idee wat haar naam is?

Ja ik heb ze al sinds de 18de niet meer live gezien, maar ik ben heel blij dat Alex zijn oortjes zo heen en weer gingen in verwarring, hij snapte t niet. Van Jorie heb ik eigenlijk alleen een huge voorpluk gezien, want tsja, die heeft manen >.<

Ik ben even op zoek geweest naar een zadelset voor Alex, nu een hele leuke tegen gekomen in het beige, maar het dekje is niet meer leverbaar en je krijgt ipv daarvan een zadeldekje in rood, roze of blauw, maar dan koop ik zelf wel een losse erbij die beter past, maar welke kleur past er nou bij beige? (Ik houd ervan om alvast te shoppen zonder te kopen, dus deze set is er nog niet over een week)

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 21:53

Oranje staat Joep goed!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 21:57

Ik ben aan het twijfelen om mijn tuig te verkopen, ik wil graag een kunststof tuig. Hebben jullie je tuig eigenlijk ook laten passen door een bedrijf? Of gewoon via internet gekocht?

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:00

mirriejj schreef:
Ik ben aan het twijfelen om mijn tuig te verkopen, ik wil graag een kunststof tuig. Hebben jullie je tuig eigenlijk ook laten passen door een bedrijf? Of gewoon via internet gekocht?

Ik heb een zilco tuig, echt super! :j Ik ben naar Country Mill geweest om daar het tuig te passen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:04

Sardis, je foto's zien er super netjes uit! :)

Kunststof tuig kan ik je zeker aanraden Mirriejj. Ik heb de eurotech en mijn tuigmaker komt altijd aan huis passen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:06

Iris_VdV schreef:

zou je de maat eens willen opmeten hoe hoog die flex trainers zijn? en waar heb jij ze vandaan?
ik wil ook nieuw tuig voor milk :o ook idd geen leer meer en wat zijn jullie kwijt aan een kunststof tuig?

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:23

Ik wil ook heel graag tuig voor Toto en een sulky, wat lijkt me dat gaaf om met Toto door het bos te scheuren :D
Als iemand hier dus zijn tuig te koop heeft mag dir me altijd een pb sturen :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 23:45

sardis gaaf dat je op dat t evenement van t aangespannen paard ben geweest, dat lijkt mij echt een mooi evenement om aan deel te nemen

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 08:42

HI Elaine!! :D

Ik ben gister niet op wedstrijd geweest voelde me K.. Vrijdag op les geweest en schoot helemaal vol, liep een shetlander in de les, heeft veel van Buck weg ook klein, ook witte manen etc.. Ben eruit gegaan, Am uitgestapt en toen vroegen ze of ik even met hem wilde rijden maar dat kan ik gewoon niet.. Dus dat werd m niet.. En dan werkt het gewoon niet, ben ook niet op stal geweest pony staat nog zeer netjes in de knotter en met staartzak. :') Ben met mijn ouders als afleiding op stap geweest, we hebben een super mooie zilvere pandora ketting gekocht en daar het bedeltje van Buck aan. Ben er zo trots op het staat zo onwijs mooi!! T was zo rete duur, maar me ouders geven groot gedeel voor me verjaardag, en de rest van me verjaardagsgeld geef ik straks aan hun.. Ben er zo blij mee!!!

Wat een leuke grijze flexbeschermertjes staat goed bij haar!

Fenna, ik doe heel vaak Facetimen met mijn ouders, dan kan Patser mij zien/horen maar hij snapt ook t verdraaide geluid niet. Kijkt er wel echt naar. Grappig is dat he?!

Waar is de MWS dit jaar ? Misch kom ik wel....

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:03

Jelle De sportcoup stond hem echt goed!
Elaine Welkom! Leuke pony heb je :)
Iris Knappe pony! De flextrainers zijn leuk, grijs staat chique!
Fennadev Wat leuk! Hoelang ben je nog weg?
Chardy Leuk uitzicht heb je altijd :D MWS komt helemaal goed! :)
Sardis Knap! Zeker voor een maand stilgestaan te hebben, ziet er goed uit :)
LS :(:) Echt superlief van je ouders!
MWS is in Lier, België (provincie Antwerpen)

Arthur is nog steeds aan het verharen, hij ziet er niet uit. Gisteren 2u aan hem geborsteld en nu heeft hij plekken zomervacht door zijn wintervacht. In vergelijking met andere jaren doet hij het al beter, maar verharen blijft zo'n slecht punt ondanks lijnzaad en extra vitaminen *zucht*
Ik heb hem een nieuw vliegendeken van de stout collectie gekocht, het valt smaller en dat is ideaal voor hem!
Afbeelding

Gisteren ook het veulen op de foto gezet, 3 dagen oud nu en zo lief!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:10

Komt ook door het rare weer..

Afbeelding

Afbeelding

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:21

NathalietjeB de flextrainers zijn achteraan 11cm en de binnenzijde is 16cm voor de xxxs. let op want de omvang is heeeel smal, bij mij sluiten ze mooi op mn miniatuurtjes maar bij shets vrees ik dat het te smal zou kunnen zijn. Weet niet wat voor pony je hebt, maar het is maar een tip :P er bestaan grotere maten ook. Ik heb ze van bij onze lokale paardenwinkel in Wetteren, helaas uitverkocht daar. Je kan ze wel bij MHS of horseshopinternational bestellen heb ik gezien. Daar staan ook de andere maten bij ;)

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:21

Hej Lot :D
Wat balen dat je je zo rot voelde dat je niet op wedstrijd kon gister!
Zal allemaal met de tijd wel slijten maar voor nu is het belangrijk dat je jezelf de tijd geeft het te verwerken :j
En prachtige ketting met bedel!

SammyFloor: Wat is arthur een schatje zeg :D

Sardis: leuke foto's! Ziet er goed uit.

Qua tuig rijd ik ook met kunststof.
Heb een zilco tuig en ben er best tevreden over :)
Voor mij ook echt geen leer meer!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:36

Lot, logisch dat je het dan niet trekt. :(:) super lief van je ouders, je ketting is ook wel erg mooi!
Je kon denk ik ook niet op wedstrijd nu de stal weer gesloten is?

Sardis, netjes gedaan!

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 09:38

Wauw, ziet er netjes uit Donna! Leuke combinatie zijn jullie! :)
Wat een leuke deken Sammyfloor!
Lieselotte, MWS is in Azelhof Horse Eventueel te Koningshooikt, Lier-België.
Mooie ketting! Heb je die bij Beadalot besteld? :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 10:49

Prachtige ketting Ls
Die deken staat Arthur mooi!

Straks naar stal,pony poetsen en kostuum aan woehoe hahaha