heb er nu nog eentje. die is iets te klein. maar heb nog niet nodig.
na de vakantie ga ik vast kijken.
goedenavond trouwens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
odique schreef:Hallo,
Ik vroeg me af of iemand van jullie mij misschien kan helpen.
Ik ben opzoek naar informatie op het internet over de 3e premie dekhengst Inch van de Beemster.
Nu heb ik naar mijn weten alle sites afgezocht (NSPS en nog een stamboeksite) maar ik kan niks concreets vinden.
Ik zou graag zijn afstamming en geb. datum willen weten en ook of hij goedgekeurd is als dekhengst.
De hengst is in ons bezit maar de papieren liggen op het moment bij iemand anders. Deze info wil ik graag weten omdat hij te koop komt te staan.
Groetjes Anouk
judithjuhh schreef:Goedemorgen!
RX: balen! Jammer dat je ze geen groeimiddel toe kan dienen
Booster: leuke foto's! Zo vies is ze nog niet, als die van mij wit waren, waren ze allang donkerbruin geweest!
Macholover: sorry, heb al teveel spullen..
Jenslover: welkom! Dat zadeltje ligt volgens mij wel goed.
Missroxy: lessen is goed voor Vales! Punette moet er vandaag ook weer aan geloven, wel heel rustig natuurlijk. Wordt waarschijnlijk veel zonder zadel en veel stappen.
Emuline: je hoeft de DA pas te waarschuwen als het echt een grote zwelling is. Een kleine zwelling gaat meestal vanzelf wel weer over.
Mandy: leuk, ringsteken! Ik heb dat ook wel eens gedaan, ik kan er niks van![]()
Haha, Punette gaat tegenwoordig gemuilkorfd worden! Heb net een graasmasker besteld.
odique schreef:Hallo,
Ik vroeg me af of iemand van jullie mij misschien kan helpen.
Ik ben opzoek naar informatie op het internet over de 3e premie dekhengst Inch van de Beemster.
Nu heb ik naar mijn weten alle sites afgezocht (NSPS en nog een stamboeksite) maar ik kan niks concreets vinden.
Ik zou graag zijn afstamming en geb. datum willen weten en ook of hij goedgekeurd is als dekhengst.
De hengst is in ons bezit maar de papieren liggen op het moment bij iemand anders. Deze info wil ik graag weten omdat hij te koop komt te staan.
Groetjes Anouk