Ik ook niet hoor K ga altijd eerst zo snel mogelijk naar mn paardje toe, en dan beloof ik half 6,6 uur thuis te zijn.. maar dan word t nog altijd half 7.. Best wel dom van mij, want ik heb eigenlijk altijd veel te weinig tijd voor mn huiswerk.. De fotos van teuntje komen er zo aan
Sorry voor de hoeveelheid! Maar alle fotos waren zo leuk.. Maar ik moet wel ff weten, hoe knap jullie Teuntje vinden! Ik persoonlijk vind hem een heel erg knappe schet.. Veel kijk plezier xxx Anne
het 3e verhaal alweer ! Met in de hoofdrollen: Simba Ophelia Tsjitske Peerke
Het was de avond voor Kerstmis en Simba en Peer gingen de zaal die ze hadden gehuurt heel sweervol maken. Want vanavond gingen ze met ze vieren kerstmis vieren. Ze vonden het niet erg dat het de avond vóór kerstmis was. Die avond om 9 uur kwamen Tsjitske en Ophelia in prachtige jurken. De mannen zeiden dat ze er goed uitzagen. Ze gingen lekker eten wat de mannen hadden gekookt (poging tot ). Het was erg gezellig, maar even later moest Tsjitske naar de wc. Dus Tsjitske wandelde naar de wc en ging het hokje in. Maar op dat moment kwam een vreemde man haar meenemen! Tsjitske gilde en schreeuwde maar het hielp niks. Er stond namelijk harde muziek op bij Ophelia, Simba en Peer. Tsjitske werd naar een donkere kamer gebracht. Ophelia, Peer en Simba vonden dat Tsjitske wel erg lang weg bleef, dus ging Ophelia even een kijkje nemen. Toen ze zag dat Tsjitske weg was rende ze naar Simba en Peer om het te vertellen. Ze doorzochten het hele gebouw maar geen Tsjitske te bekennen. Ze besloten om naar buiten te gaan, en Ophelia belde Tsjitske op haar mobiel maar Tsjitske nam niet op. Toen zagen ze een verlaten huisje..Ze gingen naar binnen en daar, daar zat Tsjitske met touw vast gebonden. Ze maakte Tsjitske los en wilde haar meenemen. Maar op dat moment kwam de man binnen stappen. Ze waren bang, maar toen gaf Simba en sein naar Peer en samen telde ze tot 3 : 1,2,3 AANVALLEN!!! Ze schopte sloegen en deden vanalles om de man weg te jagen. Even later hadden ze de man vastgebonden en de politie gebeld. De man werd gearesteerd en Tsjitske Peer Simba en Ophelia gingen weer naar de zaal en brachten Tsjitske weer tot een rust stand. Het was niet echt een geweldig uitje dit keer, maar wel verschrikkelijk spannend! Het waren echte helden, die Simba en Peer. En de meiden gaven de mannen een dikke kus. En ze leefde nog heeeeeeeeeel lang en heeeeeeeeeeeeeeel gelukkig
Laatst bijgewerkt door Taat_ op 05-09-06 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt