Mira283 schreef:Alf Turner in plaats van Tina turner

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lori schreef:@nanne02, je bent niet de enige met luis. Hier had de grootste het te pakken en al de rest dan maar mee behandeld. Zeker met Rio zijn vacht was dat een ramp want die is zo dik nog.. ik behandel met sanacuran (zelfde als sebacil)
21ste moet ik ze opnieuw behandelen en hoop dat ze er allemaal van af zijn dan. Al heeft het al enkele keren gekriebeld om Rio z'n vacht te laten er af scheren al ben ik eigenlijk niet aan scheren maar die is zoveel mooier in zijn zomervacht en zo lastig dat behandelen met die dikke vacht..
Oreo is hier zowaar rustiger aan het worden, hij moest niks weten van gekriebeld worden eerst en hij was vanmorgen zowaar aan het genieten ervan inclusief z'n lip optrekken. Als dit in zo een lijn doorgaat kan die misschien uiteindelijk toch nog als kinderpony
.
nanne02 schreef:Oke, ik heb net dit opgehaald bij de DA, ze zeiden 1x behandelen en klaar. Nou, ik hoop dat het net zo makkelijk is als het klinkt![]()
![]()
Ziet er erg chemisch, eng uit...
Dit is het blauwe goedje tegen de luizen, hopen dat het gaat werken!
[ [url=m/J523lq.jpg]Afbeelding[/url] ]
mirriejj schreef:nanne02 schreef:Oke, ik heb net dit opgehaald bij de DA, ze zeiden 1x behandelen en klaar. Nou, ik hoop dat het net zo makkelijk is als het klinkt![]()
![]()
Ziet er erg chemisch, eng uit...
Dit is het blauwe goedje tegen de luizen, hopen dat het gaat werken!
[ [url=m/J523lq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben benieuwd hoe dat het werkt!
Vanmorgen een rondje van 3 km gemend met Jimmy, vond hij wel even lekker. Sinds kort een nieuwe partner, dus haar op laten tuigen vanmorgenHoefde het achteraf nog maar amper aan te passen
![]()
Mijn knappe man na het werk
[ Afbeelding ]