nmprs zomershow 12juli 2014

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:34

Happinez schreef:
de kinderen krijgen een zakje snoep .... ben je daar nou gepikeerd over ? :')

_O- _O- _O-

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 21:17

zivazoef schreef:
Het gaat al beter Jolanda. Maar ben helemaal gebroken.

De combinatie van te weinig slaap, de warmte en mijn hartproblemen waren mij even teveel geworden Romy

Ik zag je weg gaan... Vervelend zeg. Beterschap!

Hier ook een leuk dagje gehad. Alleen wel de eerste en waarschijnlijk de laatste keer. Merk dat het niet echt wat voor ons is :). Lopen natuurlijk ook hele andere paardjes dan Switch :').

Voor een keertje om mee te maken is het hartstikke leuk maar doe Switch er ook geen plezier mee.

joysjuh1987

Re: nmprs zomershow 12juli 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 21:32

@claudia dat moet ik gemist hebben, gaat nu weer beter?

Hier super dat gehad, complimenten voor de nmprs rn de organisatie top. Discussies over jurering hou he toch, blijft een jury sport
Hier super tevreden 1e in de obstickel, 3e bij deb2 jr. merries kwaliteitsklasse en 3e in de liberty. Nu volledig gesloopt

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 22:20

Vond het een geslaagde dag. Jullie zagen er mooi uit nathalietjeb
Jolanda een x gezien hihi

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 05:22

Was een goede afsluiting van jullie show jaar he Joyce!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 07:15

@romy ja kon niet beter

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:01

Ben benieuwd wanneer de andere bak foto,s online komen

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:07

Ik heb ook nog foto's van Milk in de liberty. Ga straks eerst werken en dan zet ik ze er op.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:12

Weet iemand hoe t met die vrouw is afgelopen die een trap tegen dr hoofd kreeg tijdens het trailer laden van dat bonte hengstje?
Ik hoop dat ze er geen hersenschudding aan over had gehouden

Ziva dat is ook schrikken dan hopelijk knap jij ook snel weer op

M_aris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:13

Ben ook heel benieuwd naar de fotos die in de bak werden gemaakt. Zijn er mischien ook nog mensen die fotos van de theaterklasse hebben gemaakt? Mijn nichtje liep mee in een spaanse jurk :)

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:38

Hier ook benieuwd naar alle foto's! Hoop dat er nog leukr van ons tussen zitten :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:40

M_aris schreef:
Ben ook heel benieuwd naar de fotos die in de bak werden gemaakt. Zijn er mischien ook nog mensen die fotos van de theaterklasse hebben gemaakt? Mijn nichtje liep mee in een spaanse jurk :)

Ik heb nog foto,s van jullie zal ze vanavond even hier op bokt zetten

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 12:56

NathalietjeB schreef:
Weet iemand hoe t met die vrouw is afgelopen die een trap tegen dr hoofd kreeg tijdens het trailer laden van dat bonte hengstje?

Ze heeft hechtingen gekregen.

jody87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 13:32

Ik ben bezig met de ring foto's! :D Zal vanavond de link naar het album plaatsen.Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 13:35

Leuk Jody! Ben heel benieuwd

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:06

Ben ook heel benieuwd of er foto's zijn van Benjamin :)

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:07

En elke keer kom ik pas NA de show of keuring erachter dat er een topic over bestaat :')

Rups en Charlie hebben het goed gedaan. In Charlie zat heel de dag geen fluitje energie. De hele tijd pompen van de hitte en slapen, heb er een paar emmers water over moeten gieten.
Maar in de Liberty ging ze toch helemaal los en kreeg ze mooie 2e plaats *\o/*
En als kopje op de taart werd ik helemaal warm en melig en zoet en blij en gelukkig vanbinnen toen ze naar me toe gallopeerde toen ik haar riep toen de muziek stopte. Penny-momentje <3 :+

Rups had alleen maar zin om te racen :P
Maar dat vind ik nu zo zalig aan de Liberty. Ookal hebben ze misschien eens een keertje niet alles laten zien hoe ze het anders zo goed doen, ze hebben op zijn minst even hun benen kunnen strekken na een dag stilstaan en alvorens weer die trailer op te moeten. Doet me steeds deugd om de paardjes ervan te zien genieten. En ik weet ook dat ze ervan genieten.
Soms zie je paardjes waaraan je gewoon ziet dat het helemaal niets vinden.

Verder won Charlie de kleurenklasse effen paardjes en Rups was daar 2e. Mijn 2 paardjes op kop was super!
In de andere 2 reeksen deden ze het minder goed. Maar blijkbaar had ik ook niet helemaal dezelfde smaak als de jury, want in mijn hoofd plaatste ik andere paardjes soms ook helemaal anders. Zo zie je maar hoe iedereen verschilt.

Ook had ik enooooorm veel geluk met een gouden kies in mijn zakje! En kreeg ook nog een wildcard. Natuurlijk had ik al teveel geluk gehad die dag en hebben we dat op het einde van de dag niet meer gewonnen :P

Ik heb heel veel prachtige paardjes gezien, en heel veel blije gezichten. Ook bekenden, toffe babbels gehad,...
Het was een top dag en alles stak super in elkaar! Wij komen volgend jaar zeker terug en ik hoop velen van jullie daar ook weer te zien :D

Dus iedereen gefeliciteerd met de resultaten!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:18

Charlie deed het super!! En Rups is gewoon grappig haha.

Het enige wat ik echt jammer vond was dat kjani niet meer de ring in mocht toen hij er uit was gesprongen. Ergens was het ook logisch maar hij rende vanaf het loslaten direct naar buiten. Had hem nog wel even willen zien bewegen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:35

Kjani smeerde hem?

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:40

aaaaah zo jammer dat ik er niet bij kon zijn... Volgend jaar hoop ik ook mee te mogen en kunnen doen.

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Bij het organiseren van een show komt er heel wat bij kijken. Altijd zullen er dingen zijn, die naar voren komen die niet kloppen of anders moeten/kunnen. Daar zal de commissie zich vast over buigen bij een evaluatie vergadering.

Jammer van de theater klasse. Ik snap Nathalie wel. Vooral als je gevraagd hebt of er ook een leeftijd aan gebonden is. Het is toch jammer als je er verschrikkelijk veel uren in hebt gestoken en je staat zonder prijs. Vooral als je ziet dat er voor je mensen staan die er hooguit een minuutje of wat aan spenderen....Snoep, lintje of wat dan ook. Dat doet niet ter zake het gaat om het gevoel....
Ik denk dat er dan vast een leeftijdssplitsing gaat komen voor een volgende keer.

Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat het voor de fun is.
Echter je betaald toch ook per rubriek inschrijfgeld??? Dan hangt er toch ook een beetje trots en eer aan vast. Maar ook kun je bv bij een aangespannen rubriek vermelden dat je bv 1e bent geworden. Daar ben je toch met recht ook trots op??
Ik wel tenminste hahahaha.

Ik kan niet boordelen over wat dan ook. Hoe de jurering is geweest. Ik hoor bovenal heel veel lof voor het nmprs en vooral de organisatie. Ga zo door zou ik zeggen.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's die komen gaan.

Enne de moed niet laten zakken. Kies rubrieken uit die je leuk lijken en waar je paardje plezier aan beleefd. Laatste plaatsing of niet, genieten is nog net zo belangrijk. En gezellig een hele dag samen bezig zijn met allemaal dezelfde hobby is ook leuk. :D

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:42

hihi kjani was opzich wel grappig, die ging de ring in, werd losgelaten en sprong direct weer terug over het hek, nou ja voor het publiek grappig om te zien, niet voor anne en sabine natuurlijk ;)

charlie vind ik echt een supergave merrie, mooi, lief en een fijne beweger <3

leuk jody, ben ook benieuwd, heb niet meegedaan , maar foto's zijn toch altijd leuk om nog eens te zien

die vrouw die een trap kreeg was volgens mij Jac?, want ik vroeg haar ernaar en toen zei ze "ik hielp even iemand met een paardje en kreeg toen een trap"

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:00

Patty14 schreef:
NathalietjeB schreef:

Ze heeft hechtingen gekregen.

Gelukkig dat t daar bij was gebleven t zag er echt heftig uit hengstje leek echt gericht uit te halen

En kjani ging idd over t hek hopelijk had hij daarmee zichzelf geen pijn gedaan,
En sap mijn moeder vond blaasje heel erg leuk.

Jody ben heel benieuwd naar jou foto,s

Er waren 2 grote paardjes liepen ook bij beste van de hengst een bonte en een bruine maar kanonnen wat een beweging zat daar op zeg waanzinnig

En annelies had 1 van de goodiebags met gouden kies mazzelaar :D
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 13-07-14 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:07

Ik ben toch blij dat ik Shappa gewoon meegenomen heb. Hij kwam de trailer uit en hij stond er echt gewoon. Hij was een stuk slanker dan vele andere paardjes maar hij was niet afschuwelijk mager gelukkig. Ik heb in ieder geval veel plezier gehad met mijn 2 mannetjes :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:25

Vond het leuk shappa te zien! Heb zoals gezegd 's avonds nog veulenfoto's gekeken en wat is hij verandert zeg! Heel mooi paardje is het geworden.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:27

Kjani kon wel serieus springen! Die hekken waren niet laag! Ik vond het ook jammer dat hij niet meer mocht, maar inderdaad logisch aan de andere kant.