ik ga denk ook even fotos maken van mijn bikkel maken lekker in het zonnetje:D
E_Nalanta
Geplaatst: 06-03-10 11:30
Misschien kan ik mijn moeder zo ver krijgen dat ze Flip even aan 't lijntje houd in de bak zodat hij niet continue op me af dendert Als hij mijn camera kapot maakt....
Ik heb er nu al zin in! Moeders en ik gaan ook nog een kalm buitenritje maken, 't is de eerste keer weer voor mijn haflinger dus hij zal wel bommetje bommetje zijn...
en een tegenpartij pffff, die kunnen beter op een vechtsport gaan . scheids was een thuis fluiter .
met andere woorden , had beter op bed kunnen blijven liggen haha
Kellsterrr
Geplaatst: 06-03-10 16:15
Net terug van bikkel. Vandaag mochten ze voor het eerst het hele land op:D Ze zijn niet het land op geweest aangezien het slechte weer, Dan lopen ze het hele land kapot hierzo en hebben ze in de zomer geen gras. Nu staan ze op beton platen met een schuilhok. En oww wat vonden ze het leuk heb meteen een aantal leuke filmpjes en foto’s gemaakt: bij de de laaste 2 (filmpjes) hoor je wel heel erg het geluid van de wind!
Juditjuhhh: Nou kan me voorstellen dat je je hart vasthoud, maar weet je wel zeker dat het weer zakt? En wat als het doorbreekt, wat moet je dan met je ponnies?
fabiee
Geplaatst: 06-03-10 18:27
Als je naar buiten kijkt zou je denken dat het lekker weer is, maar ben net een uurtje terug van de wandeling met Balou en het was een koude wind. Maar Balou heeft zich wel super gedragen!
Ja die wind hè? Ik heb de ponnies ook net gedaan, BERENkoud inderdaad
Ow, en Abe is aan het wisselen, zag al dat hij moeite had met eten, en zag ook dat er in zijn onderkaak een nieuwe tand doorkomt, te schattig, hij word dus echt groot! Nouja, groot...