Rene3235 schreef:Ik ga rond half zeven rijden vanuit Rockanje en hoop er dan rond half negen te zijn.
.
voel je je weer beter? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
waarschijnlijk is Rene ook in de buurt

als ik het goed begrijp zijn er 2 ringen? (A en B)

Is ook al in het paspoort geplakt een blz verder dan de foto's van Feem als veulen. 
Had beloofd dat ik wet mee zou nemen, dus dat wordt vanavond nog ff in de kast duiken denk ik
Ik hoop dat ik rond die tijd heeeel druk bezig ben, dat ik er niet teveel aan moet denken! Zal ik Mario en Corestan vast waarschuwen dat ze op mij niet teveel moeten rekenen op die moment, want denk dat we anders alle hindernissen verkeerd nemen

Helaas kan ik niet komen kijken ivm werk van mijn man. Eponastable schreef:Oooooooooow arme Pluk!
Valerie, bel me maar als je iets wilt weten, zal ook telefoon bij mam's laten dan.
maareu... je wilt je mama toch niet met een stalkster opzadelen hé
Of misschien een videoverbinding met de gsm regelen, zou ik ook wel zien zitten hoor
In ieder geval bedankt voor 't voorstel, en als ik tegen 12u nog niets gehoord heb, zal ik vrees ik wel es bellen hé!