Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Susanne schreef:Frummels schreef:Pepper is nog steeds down.Gisteren weer geprobeerd wat grondwerk te doen, maar hij weigert te lopen en sluit zich compleet af van zijn omgeving. Heb hem zelfs een flinke tik gegeven met de leadrope, maar echt 0,0 reactie.
Maak me wel een beetje zorgen om hem..
Heb hem een vitamineshot gegeven en wat meer bijgevoerd. Hopelijk knapt hij wel snel op.. Als het over een week nog niet anders is, wil ik bloed laten afnemen.
Wat vervelendZit hij verder wel lekker in z'n vel in de kudde enz?
Kcinarual schreef:Kimberley, Nick heeft dat de laatste tijd ook wat.
Ik heb gisteren bloed laten afnemen en verwacht dus ergens deze week de uitslag. Hij zou nog cornage kunnen hebben en door de mindering aan luchttoevoer snel moe worden, hij ademt namelijk nog steeds wel zwaar en maakt bij zware inspanning zelfs een bijgeluid (echt alsof er iets kleppert in zijn luchtpijp). Cushing test hebben we ook meteen gevraagd aangezien die deze maand nog gratis is bij onze da. Ben benieuwd of er wat uit komt en anders misschien een endoscopie of EMS test.
Lori schreef:Ik wou graag bakstukken zonder oogkleppen bestellen maar moet de keuze maken tussen australisch notenbruin en chestnut. Weet enkel zelf niet welke ik moet hebben, weten jullie het verschil? Zou jammer zijn dat het kleur van de bakstukken niet klopt natuurlijk.