Nassie, wat een leuke filmpjes! Zonde dat Babette te zwaar is voor Tink nu, het was altijd zo'n leuke combinatie. Maar op de tinker ziet het er ook erg leuk uit!
Dank jullie! Ik heb jaren Jordy verzorgd, ik was zelf verschrikkelijk bang met rijden. Met hem heb ik echt mijn angst overwonnen. Ik reed toen elke dag zonder zadel en hoofdstel met alleen een halstertouw om zijn hals heen, heerlijk! Ik vind het echt super leuk van zijn eigenaar dat ze op Jordy mag rijden
En hopelijk vind ik weer zo lefkikker als Babette voor Tinkerbell.
En veder nog leuke foto's voorbij zien komen en natuurlijk Babette op de tinker ! Leuk hoor voor dr dat ze daar op mag
Zo heb de pony's ff gepoetst en gewandelt. Kwamen nog heel lief meisje tegen die heel lief kwam vragen of ze de pony's mocht aaien en ze had ok nog wat lekker voor ze haha. Mocht ze voorzichtig geven , helemaal blij dat ze voor eerst een pony wat had mogen geven
Veder is echt te merken dat weer lekker weer + vakantie word Steeds meer mensen die paardjes komen kijken of hopen ze te kunnen verzorgen of ze komen voeren terwijl er duidelijk bordjes hangen met niet voeren
daar heb ik gelukkig nooit last van. mijn paardjes zijn aardig bekend in ons dorpje maar er komen nooit kinderen langs die vragen of ze kunnen verorgen etc, ook nooit last van gehad. zal er natuurlijk wel aan liggen dat ik zelf ook nog 13 ben, maar bij kleine kinderen weet je het maar nooit.
Hallo dames! tijdje geleden weer (8 blz) maar ben erg druk met werken en verhuizen schilderen etc.
DeSa
Geplaatst: 26-06-10 23:37
Vanmorgen Challenge met de trailer naar de nieuwe wei gebracht, eerst aarzelend stapje voor stapje gezet maar ze is er braaf op gaan staan. Voor de zekerheid ben ik tijdens de rit bij Challenge gaan zitten. Is allemaal goed gegaan Tanja + Djailey net ook ook weggebracht naar Zegmar. Terwijl ik de tomtom wilde vastklikken toetste ik verschillende knopjes in, maar toen hij vast zat gaf hij gewoon een route aan dus die route gereden. Het duurde al veel langer dan verwacht, 2 uur ipv. 1 uur en toen we nog 1 km te rijden hadden zaten we midden in de stad. Bij de 600 grapte ik nog straks moet ik ze bij een flat afleveren En bij 400 moesten we naar rechts, ik kijk naar rechts een winkelcentrum.. wtf komt wel heel bekend voor Keek naar de naam van het centrum en toen kon ik me wel zoo voor mijn kop slaan, we stonden bij mijn opa en oma! Gelukkig was de goede route nog 10 km. Heb ook een bod gehad op Challie van wel 50 euro
Desa: Ja, passende spullen voor de shetten vinden is erg moeilijk. De ene keer moet je maat pony hebben, dan weer maat shet, dan weer veulen... Maar ja, je kunt het helaas niet gaan passen...
Nassie: leuke foto!
Emuline: Ook leuk, dat kindje lijkt enorm mini zo op die mega Fries
Bimmetje: Ik zoek een gewoon maat shet wat een shet van 99 cm past. Ik heb dus al 4 verschillende halsters liggen. Een leren maat shet is te groot, een nylon maat pony is te groot, een nylon van sectolin is te klein, en een goedkoop nylon veulenhalster is ook te klein...
Macholover: Shet met gordijntje voor zijn ogen
Dravergekkie: gefeliciteerd!! Lastig, die mensen met dit weer. Ik ken het nog goed van vorig jaar, toen we nog ergens anders stonden. Maar nu staan ze in de uiterwaarden. Komen wel mensen langs, maar die gaan allemaal langs de IJssel liggen zonnen. En mijn pony's zijn niet zichtbaar vanaf de dijk.
Gisteren samen met mijn zusje al onze paardenspullen eens uitgezocht. En daar kwam veel uit!! Komende week maar eens alles goed schoon maken, dan maak ik er een topic van.
DeSa. waarom ben je er bij gaan zitten? dat is wel gevaarlijk he! en héél strafbaar. nou zetten ze paardentrailers niet al te snel langs de kant. maar gelukkig is alles goed gegaan! staat het lekker in de nieuwe wei? maar... nieuwe eigenaren? of alleen andere wei, dan is de afstand wel groot of niet?
Ik ben er bij gaan zitten omdat het Challenge's eerste keer was dat ze in een trailer reed. 3 maanden geleden is mijn D pony verkocht en die wilde er absoluut niet in, toen hebben we Challenge geprobeerd maar die vond het dood eng en kon alleen nog maar steigeren. Ik wilde niet dat dit een nare ervaring werd voor haar en ben er just for safe bij gaan zitten. Maar ze deed het prima, alleen evenwicht bewaren was wat raar Ik snap alleen niet goed waarom het voor een mens wel gevaarlijk is, en voor een pony niet Enne het hele spul blijft van mij, Challenge is naar onze nieuwe wei die nu dichter bij huis ligt, en Tanja + Djailey komen ook naar huis zodra ze gedekt is.
ìk zou het ook doen hoor maar vind het wel altijd wel gevaarlijk maar ik ga eventjes lekker op het balkon zitten eventjes 'uitslapen' daarna douchen en feestjuh!! doegg
Mijn eerste verzorgpony (shet) is verhuisd. En mijn verzorgpony (shet) die ik nu verzorg gaat in september ook verhuizen kreeg ik vanochtend te horen echt poedersuiker.