Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayla schreef:Super mooie foto's Patty, knappe pony's!Jammer, dan zijn ze idd waarschijnlijk zoals Ingrid zegt van plan om zo'n lijn te maken voor alleen de kleinste maatjes. Maar als je het na zou willen vragen, heel graag
Jenny, Sjors is 1.06, zijn ego is 1.80
[ [url=m/lGmKPZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
IngridM schreef:Maar waarom geen veearts die thuis/ op stal langs komt? Wel zo handig toch?
Linda; en dat noem jij weinig nieuws? Wauw haha gefeliciteerd met je punten goed zeg!
Patty: leuke foto. Heb je meer?
Kiekeboefje schreef:Hihi Ayla! Geweldige fotowat is Sjors een lekker ding zeg. Hij oogt ook erg groot op deze foto, en ook zo'n mooie hals. Hoe oud was hij toen hij geruint is?
Donja is denk ik rond de 90 cm. Mooi middelmaatje, wil haar volgend jaar laten dekken door een wat grotere shetlander.
Kiekeboefje schreef:Hoe groot is Sjors Ayla? Aan je dekenmaat te zien is hij vrij groot he? Ik dacht trouwens dat Donja een smurf was, maar toen ik Alex van Fenna zag lopen was Donja ineens een joekel
Mira283 schreef:Aso gedrag is ze zo erg?
Kiekeboefje schreef:Mira283 schreef:Aso gedrag is ze zo erg?
Mwah, ze heeft haar periodes. Ze is echt een mensenpony en tegen mij altijd heel erg lief. Ze is een ontzettende loner in kuddes. Nu staat ze alleen met een merrietje en gaat het goed, voor het eerst in de 9 jaar dat ik haar ken. Ruinen kan ze niet aan, ze snapt helemaal NIKS van mannenof zij niets van haar
![]()
Haha klopt Fenna!
Frummels schreef:Pepper is nog steeds down.Gisteren weer geprobeerd wat grondwerk te doen, maar hij weigert te lopen en sluit zich compleet af van zijn omgeving. Heb hem zelfs een flinke tik gegeven met de leadrope, maar echt 0,0 reactie.
Maak me wel een beetje zorgen om hem..
Heb hem een vitamineshot gegeven en wat meer bijgevoerd. Hopelijk knapt hij wel snel op.. Als het over een week nog niet anders is, wil ik bloed laten afnemen.