Toekomstig twee span met Sjors?

Bel de veearts maar af voor de castratie... Heb er met poetsen onder gehangen en er hangt geen enkel balletje dus stel het nog even een haf jaartje uit
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NathalietjeB schreef:Wie doet er hier mee met de smr wedstrijddag?
callum schreef:Ayla Zen is 10 jaar oud en 1.04 hoog ze is geweldig
Ayla schreef:Nathalie volgens mij is dat al super vaak gevraagd hierIk doe ook mee, alleen enkelspan, verrassingsdingetje gaat niet door helaas.
Ik ga mijn enkelspan tuig te koop zetten, iemand interesse?
Callum: wat een mooi maatje! Ben benieuwd hoe ze het voor de wagen gaat doen.
Chardy schreef:mirriej, mooi bitje.Hoe ging de wedstrijd met je hond?
Claudiadvx, leuk die foto's voor het raam!![]()
NathalientjeB, Milk ziet er netjes uit! Ja, ik ga naar de SMR wedstrijddag! Zal ik jou dan even hallo komen zeggen, ik had je gezien bij de clinic dag maar kon je na het paardenvoetbal niet meer vinden. Ik ga trouwens met Astrid.
MillyH, Welkom!
Callum, heeee daar ben je welkom!!!Zen is zo leuk! Hopelijk is ze snel beleerd voor de wagen en kunnen we samen gaan rijden!
Mira283, wat leuk dat hij naar jou is gegaan! Ik zag hem al te koop staan op FB.Gaaf beestje gefeliciteerd!
Sardis, wat leuk en schattig! En gefeliciteerd met de resultaten!
Mowgli4, leuke foto's! Staat idd mooi bij zijn oogje!
Lori, nette snelheid voor een kleine pony.
Jelleee, hopelijk krijgt Mickey (zo'n leuke naam) het gezellig op z'n nieuwe plekje!
Gister heb ik een heerlijke ronde met Astrid gereden, trots!
[ [url=m/g1lJXJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3aUGyj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ayla schreef:Nee geen Ideal maar van vrijwel dezelfde kwaliteit, het is duits tuig.
Knappe Astrid!
Er is een nieuwe pony bij ons op stal gekomen, een schimmeltje even groot als SjorsHij was ook op de clinicdag, echt 'n leuk ding.
Mira283 schreef:Hij is net een jaar oud geworden... Hoop op geen klophengst dan ben ik flink de pineut
NathalietjeB schreef:sardis ik zou gewoon lekker de L starten![]()
en mira bij veel ukkies dalen die ballen soms pas in rond 2 jaar.
omg t gaat hier los qua weer t giet hier echt onwijs hard en t onweert enorm![]()
nou wat eerder dan gepland maar milk en ik gaan maandag al naar onze nieuwe stal ipv eind van de maand...
NathalietjeB schreef:sardis ik zou gewoon lekker de L starten![]()
en mira bij veel ukkies dalen die ballen soms pas in rond 2 jaar.
omg t gaat hier los qua weer t giet hier echt onwijs hard en t onweert enorm![]()
nou wat eerder dan gepland maar milk en ik gaan maandag al naar onze nieuwe stal ipv eind van de maand...
LS_fotos schreef:Nath, ik wil ook PB!!
Met net 1 jaar hoef je je geen zorgen te maken dat hij nog geen ballen heeft hoor... Dat komt echt nog wel.
En als het een klophengstje is ben je niet flink de pinoot je operatie is alleen wat duurder... Maar vaak merk je het ook aan het gedrag. Dat is toch wat heftiger. Amadeus was klopthengst.
mirriejj schreef:He bah even een egopost.
Net naar de pony's geweest, ze zijn gisteren bekapt en Jimmy is echt te kort gezet, die liep op eieren vanmorgen. Nieuwe deken bleek de pasvorm ook ruk te zijn voor hem. Beetje een baalochtendje voor me.
Net de 200gram maar weer opgedaan, Jimmy stond te rillen in de wei.