tapijt in stukjes doen (stanzen) dan de randen netjes maken (scheren) dan op vleug leggen en stickers plakken dan gaatjes boren en boekjes maken de boekjes in dozen doen en dan het adres van de vertegenwoordigers erop. en dan gaan ze op de post
of dat doen met plinten of alle nieuwe kwaliteiten op volgorden hangen enzo. best wel veel te doen dus
ik ben naar het eten direct doorgegaan naar de manege, want een vriendin van mij heeft een pony en die was over een hek gesprongen maar dat ging niet goed toen kwam hij er middenop in paniek geraakt en doorgegaan dit was 6 weken geleden. toen kon hij die 6 weken niet galloperen en heeel moeilijk draven, dus 2x naar een man geweest die die heupen ging maseren.
Vanochtend weer geweest, en toen is die man weer bezig geweest en toen zei hij ja hij is nu weer helemaal in orde je mag straks direct wel weer gaan rijden dus helemaal blij, dus ging ik even kijken!
hoooi ik ga oook gelijk weer kom net van misty maar ga haar nog even wassen want ze heeft het warm ff kieken of er iemand meegaat met dawn of dat ik dawn alleen laat staan