DominoLiefde schreef:elineee heb je je haar wel geverfddd? xDvolgens mij ben je nog steeds blond. Jaa k had t gedaan maar t is dr al weer uit, t was maar een kleurspoeling hoor
xMonsterr schreef:lois007 schreef:Ja nee niet gereden.of bedoel je of ik op blacky heb gereden ?ik ben blond uhuh. Ja , op Blacky of rij je ook op de manege??
Leuke foto's van Pebbles FlorisSam, wat vind jij nu zo moeilijk aan quoten? Je duwt gewoon op QUOTE, typt je tekst onder de quote en duwt op PLAATSEN
xGriezelda schreef:DominoLiefde schreef:elineee heb je je haar wel geverfddd? xDvolgens mij ben je nog steeds blond. Jaa k had t gedaan maar t is dr al weer uit, t was maar een kleurspoeling hoor Gelukkigmaar! En nu ben je weer blond dat kunnen we wel merken.
xMonsterr schreef:lois007 schreef:Ja , op Blacky of rij je ook op de manege??nee niet gereden. Ow okee
Hannemarie schreef:ik wil wel lachen.ik heb net weer btg gehaald.! een dag zonder is echt erg xd Öbtg???Ik heb werkelijk geen idee wat dat is
Dominoliefde schreef:Dominoliefde schreef:elineee heb je je haar wel geverfddd? xDvolgens mij ben je nog steeds blond. Gelukkigmaar! En nu ben je weer blond dat kunnen we wel merken. Lekker complimenteus lisette
lois007 schreef:Hannemarie schreef:ik wil wel lachen.ik heb net weer btg gehaald.! een dag zonder is echt erg xd Öbtg???Ik heb werkelijk geen idee wat dat is BelTeGoed