Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
judithjuhh schreef:Goedemorgen!
Missroxy: dat ken ik... Punette is nu gewoon echt moddervet, die kun je rollen! En waar ze dat vandaan haaltZe wordt dik van de lucht geloof ik.. We gaan vanaf donderdag een magnesiumkuurtje proberen, we verdenken mevrouw van een magnesiumtekort, omdat ze alleen maar aankomt in plaats van afvalt...
Nassie: leuk dat Babette op de Tinker mag!
En een voetbal voor de pony's zoek ik ook nog. Ik wil zo'n grote fitnessbal, maar die kan ik ineens nergens meer krijgen... Behalve dan die hele dure dingen, maar dat wil ik niet, aangezien Miracle hem waarschijnlijk de eerste keer al lek gaat bijten. Die is echt mega fanatiek, hij gaat er bovenop hangen, tegenaan trappen, en vooral heel hard bijten. Hij wordt gewoon echt boos op dat ding
Desa: aah, arme Challenge, zomaar weggejaagd! Leuke foto's, die van je nieuwe aanwinst zijn zoo schattig!!
Mandy: gefeliciteerd!
Gisteren hebben we weer een wit halster binnen gekregen en een zo'n hoofdkap voor Jolly's eczeemdeken. Direct maar gepast. Die hoofdkap is dus veeeel te groot! Bestel je maat XS, hij valt als een cobEn dat witte halster was bij Punette natuurlijk weer veel te klein... Ik heb nu al 4 witte halsters voor haar liggen, geen van allen past..
Vandaag ga ik Punette ondanks het weer maar wel weer aan het werk zetten. Ze is echt mega dik... Wordt wel veel stappen natuurlijk, en ook niet te lang. Maar lopen moet ze wel, ik ben echt als de dood dat zij weer hoefbevangen wordt...