Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er zijn altijd uitzonderingen of bijvoorbeeld een van de twee overleden en niet binnen een week een ander. Schapen etc zijn geen soortgenoten en vind ik sneu.
zin in! Linsey1998 schreef:Hoe is het gegaan Patricia?
Jeetje dat er inderdaad nog zulke mensen zijn Lori... Goede keuze om dan nee te zeggen, dat kan je zo’n diertje nooit aan doen.
Hier tuig en sulky schoon voor morgen. Districtkampioenschap in Zwartewaalzin in!

. Vond ik niks meer te maken hebben met vaardigheid maar enkel met sensatie. 
Ze vond hem behoorlijk gespierd al! Terwijl hij misschien 3 dagen in de week wat doet
mijn spierbonkje. Wel is hij rechtsom wat stijf en vind hij loslaten erg lastig(kwa hoofdhouding). Werd aangeraden veel lang-laag te trainen en iets meer rechtsom. Komt vast goed!

Kiekeboefje schreef:Vraagje, de masseuse die gisteren Hidde heeft behandeld gaf aan Hidde al een behoorlijk spierbonkje te vinden. Ze zei dat het verstandig was hem te helpen bij zijn spieropbouw/spierpijn dmv voeding. Hoe doen (sommigen) van jullie dat? Welke voeding krijgen jullie pony’s?