[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirriejj

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:21

Ah wat leuk dat je vriend ook zo fanatiek is Mowgli. Mijn partner helpt me ook veel met de paarden, erg fijn vind ik dat.

Ik zou trouwens wel echt naar de sulky laten kijken, volgens mij hangt hij nog steeds niet in balans of wel? Voor je pony is die druk op de rug niet fijn .

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:22

Wolfheze is dat daar bij de Ginkelse Heide Ayla?

Ik lees morgen weer even verder bij. Nu op naar het werk.

Nog wel heel leuk momentje vanmiddag. Kwam op stal, Switch en Chip waren zo leuk aan het spelen in de wei <3. Was zo aan genieten dat ik niet eens een filmpje heb gemaakt :')

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:22

mirriejj schreef:
Ah wat leuk dat je vriend ook zo fanatiek is Mowgli. Mijn partner helpt me ook veel met de paarden, erg fijn vind ik dat.

Ik zou trouwens wel echt naar de sulky laten kijken, volgens mij hangt hij nog steeds niet in balans of wel? Voor je pony is die druk op de rug niet fijn .

hmm... ik had er al eerder naar gekeken en iemand anders ook.
Goed dat je het zegt. dan zal ik er nog eens even naar kijken en eventueel nog iemand anders zoeken die me kan helpen. Dankjewel :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:35

Leuk dat je vriend het zo leuk vind Miriam en brave Mowgli :)

Helemaal vergeten te reageren op Bink zijn manen Linsey, maar het staat hem stoer! Ik denk wel dat het nog leuker staat als je zijn hoofd ook scheert haha.

Patty dat is inderdaad bij de Ginkelse heide :j Lieve Switch en Chip!

Voor diegene die mee willen: zullen we wat afspreken als Sjors weer helemaal ter been is? Dan zet ik een leuke route uit voor ons :)

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:43

Wat leuk patty!

Ik vind het goed ayla!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:46

Patty fijn dat je nog wel fijne ritjes kunt maken met Switch!!

Mandyy; dat is het betere werk!

Eline; ik zou wel willen maar Alf is natuurlijk stuk dus helaas....

Mira; 2 uur rijden voor een enting?

Linsey druk weekend gehad zeg. En nog gefeliciteerd!
Ikk vind het persoonlijk jammer dat de mannen geknipt zijn en niet getrokken/gesneden. Maar dat is ieder zijn eigen smaak :-)

Fenna; dat is balen een lekke band!

Mowgli is haar pony kwijt aan haar vriend haha

Alf wordt ondertussen steeds stouter met onze rondjes wandelen in de bak. Ik snap het wel, we zijn al 6 weken aan het stappen. Nog 2 te gaan voor de controle.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:54

Ayla: ik kan Bink zijn hoofd en benen niet scheren, de afgelopen jaren was t een groot drama, angst en stress dus kon heb gewoon niet scheren. Sinds vorig jaar gaat het eindelijk een beetje beter. Vrijdag stond hij dan ook voor het eerst gewoon rustig met scheren, alleen zijn benen en hoofd raakt hij in paniek. Dus daarom deze oplossing. Mochten we ooit starten dan moet het natuurlijk allemaal netter :)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:52

Ayla schreef:
Welkom Ilona. Bambam is van jou toch? Ik ken je nog wel van het andere topic.

Ja klopt :D

Heerlijke foto's en verhalen komen er weer voorbij.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 01:54

Ayla schreef:
Leuk dat je vriend het zo leuk vind Miriam en brave Mowgli :)

Helemaal vergeten te reageren op Bink zijn manen Linsey, maar het staat hem stoer! Ik denk wel dat het nog leuker staat als je zijn hoofd ook scheert haha.

Patty dat is inderdaad bij de Ginkelse heide :j Lieve Switch en Chip!

Voor diegene die mee willen: zullen we wat afspreken als Sjors weer helemaal ter been is? Dan zet ik een leuke route uit voor ons :)

Leuk!! :))

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 02:04

Vorige week had ik een fotoshoot met de ponys. Heb de foto's nu ontvangen. Zoo mooi <3 <3.

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 02:21

Ah lief!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 08:44

Ahhh gave foto! <3

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:04

Ayla: Het was erg leuk om te doen ook! :)
Dankje voor je reactie over de bescherming op transport.

Fenna: ziet eruit als een lekker ritje. Balen van je band wel.. Maar erg aardig dat je bij die mensen even mocht uitspannen

Linsey: Staat echt super! *\o/*

Miriam: Fijn dat je even de tijd hebt kunnen nemen voor Mowgli. En hele leuke foto's zijn dat zeg!
Jouw vriend ook al besmet :)) Ik ben Pepper en Flash (mijn bijrijdpaard) ook altijd kwijt aan mijn vriend haha.

Patty: wat lief dat ze zo lekker aan het spelen waren. Ik kan daar ook altijd uren naar kijken..
Wat een prachtige foto trouwens!

Ingrid: Nog 2 weken voor de controle.. spannend! Ik snap wel dat Alf dan wat stout wordt na 6 weken stappen. :(:)

De fotoshoot van Pepper hebben we helaas al twee keer moeten verplaatsen ivm het weer. Hij staat nu voor aanstaande vrijdag middag. Hopelijk blijft het een beetje droog.. :roll:

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 12:28

leuk zo die korte manen staat lekker sportief !

Ayla als je mensen bij elkaar krijgt ga ik natuurlijk ook gezellig mee met gigant ( en anders rijden we samen zoals altijd:) )

leuke foto's met Mowgli !!

weinig nieuws van mijn kant, afgelopen zaterdag weer op wedstrijd geweest 3 winstpuntjes bij elkaar gereden ( en 2 x 1e plaats) vandaag heeft hij lekker vrij en morgen weer aan de longe. wil as weekend lekker een bosritje maken :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 15:12

IngridM schreef:
Patty fijn dat je nog wel fijne ritjes kunt maken met Switch!!

Mandyy; dat is het betere werk!

Eline; ik zou wel willen maar Alf is natuurlijk stuk dus helaas....

Mira; 2 uur rijden voor een enting?

Linsey druk weekend gehad zeg. En nog gefeliciteerd!
Ikk vind het persoonlijk jammer dat de mannen geknipt zijn en niet getrokken/gesneden. Maar dat is ieder zijn eigen smaak :-)

Fenna; dat is balen een lekke band!

Mowgli is haar pony kwijt aan haar vriend haha

Alf wordt ondertussen steeds stouter met onze rondjes wandelen in de bak. Ik snap het wel, we zijn al 6 weken aan het stappen. Nog 2 te gaan voor de controle.

Google maps zei twee uur was een uurtje. Zo gelachen ook, Pip moest als laatste. Zei de assistente die kleintjes geven altijd het grootste gevecht. Pip bleef heel erg braaf staan en de prik zat er zo in. Toen slikte ze de woorden in haha

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 15:57

Maar waarom geen veearts die thuis/ op stal langs komt? Wel zo handig toch?

Linda; en dat noem jij weinig nieuws? Wauw haha gefeliciteerd met je punten goed zeg!

Patty: leuke foto. Heb je meer?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:06

Jeetje wat goed zeg Linda!

Heb je nog meer foto's van de shoot Patty? Ik ben benieuwd :D

Ik ga vrijdag kijken bij een locatie om met Jimmy te lessen. Dit gaat dan om een priveles van een half uur / 3 kwartier, ze vragen 25 euro. Ik weet niet of dat dat een normaal bedrag is? Het is ruim 15 jaar geleden dat ik nog eens gelest heb haha.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:12

Haha vind het niet heel duur hoor

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 17:08

mirriejj schreef:
Jeetje wat goed zeg Linda!

Heb je nog meer foto's van de shoot Patty? Ik ben benieuwd :D

Ik ga vrijdag kijken bij een locatie om met Jimmy te lessen. Dit gaat dan om een priveles van een half uur / 3 kwartier, ze vragen 25 euro. Ik weet niet of dat dat een normaal bedrag is? Het is ruim 15 jaar geleden dat ik nog eens gelest heb haha.

Volgens mij is dat wel een nette prijs! Heb niet heel veel verstand van lesgeld :+.

Ja ik heb nog meer foto's. Zal straks nog een paar uploaden.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 17:25

Goed gereden Linda! Gefeliciteerd! *\o/*

Wat een lekker koppie heeft Chip toch ook! Ik ben benieuwd naar de rest <3

Bink ziet er goed uit met zijn sportcoup. Korte manen veroveren de (shetten) wereld haha :D

Alf is er klaar mee, die wil lekker aan het werk, hopelijk krijg je groen licht over 2 weken! Ik duim voor jullie. Gaat ons ritje samen er toch nog een keer aankomen whaha.

Een Pepper fotoshoot! Hopelijk is het vrijdag dan eindelijk een beetje goed weer voor jullie. Volgens mij zijn de berichten niet heel denderend.

Miranda, voor zover ik weet is dat netjes hoor. Leuk dat je gaat lessen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 18:20

Jaaa Patty ik wil meer foto's!!

Ja Susanne ooit gaat het vast goed komen met ons ritje! Haha
En Alf is het goed zat ja. Snap het ook wel. 2 x daags 20/30 minuten in zo'n saaie rijbak pfff.

Frummels; had er overheen gelezen. Leuk foto's van Pepper!! Wie komt er? Tot 2 maanden geleden ofzo fotografeerde ik ook semi professioneel. Moest er helaas mee stoppen door reuma. Moet nu zelf maar eens op zoek naar goede fotograaf.....

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 18:39

:# Vind ik even de recuptex in maat 115.
*Knipt pinpas in stukjes*

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 18:44

Bestaan die in kleine maatjes? Waar :oo

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 19:01

Iets te enthousiast met verzenden. Had m'n verhaal nog niet eens klaar :+.

Dacht hem bij Horse te hebben gevonden maar dat is 115 bovenmaat.

Ik had Bucas een bericht gestuurd of ze ook in kleine maten komen. Kreeg al antwoord dat 85, 95 en 105 nu geproduceerd worden. 115 is er al maar duurt nog 3 maanden voordat ze leverbaar zijn.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 19:05

Hebben ze niets gezegd over de maten 125 t/m 145 Patty? Heb ik nog nergens kunnen vinden helaas.. ik wil er graag eentje voor Sjors, maar hij heeft maat 135.

Lieve foto van Chip <3

Miranda: dat lijkt me een prima prijs, menles is over het algemeen wat duurder dan les ohz. Ik betaalde bij mijn vorige instructeur €17,50 per halfuur (wat vaak uit liep tot drie kwartier) en bij mijn huidige instructrice €15,- voor drie kwartier geloof ik.

Linsey: ohja dat had je wel eens verteld, maar zo staat het ook stoer hoor :)

Ik verkoop ook nog een hoop, ik heb eigenlijk altijd wel het e.e.a. te koop staan. Op het moment iig: Rhino 200gr wug maat 130, halster maat shet/pony, cap, zweetdeken maat 135, nieuw HB mentuig, plastron, tuigdragerset van Ideal, Shires 300 gram halsdeken maat 130, hooinetten, voerbakje en een uitschuifbare longeerzweep :D