Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mirriejj schreef:Ah wat leuk dat je vriend ook zo fanatiek is Mowgli. Mijn partner helpt me ook veel met de paarden, erg fijn vind ik dat.
Ik zou trouwens wel echt naar de sulky laten kijken, volgens mij hangt hij nog steeds niet in balans of wel? Voor je pony is die druk op de rug niet fijn .
Ayla schreef:Leuk dat je vriend het zo leuk vind Miriam en brave Mowgli
Helemaal vergeten te reageren op Bink zijn manen Linsey, maar het staat hem stoer! Ik denk wel dat het nog leuker staat als je zijn hoofd ook scheert haha.
Patty dat is inderdaad bij de Ginkelse heideLieve Switch en Chip!
Voor diegene die mee willen: zullen we wat afspreken als Sjors weer helemaal ter been is? Dan zet ik een leuke route uit voor ons
IngridM schreef:Patty fijn dat je nog wel fijne ritjes kunt maken met Switch!!
Mandyy; dat is het betere werk!
Eline; ik zou wel willen maar Alf is natuurlijk stuk dus helaas....
Mira; 2 uur rijden voor een enting?
Linsey druk weekend gehad zeg. En nog gefeliciteerd!
Ikk vind het persoonlijk jammer dat de mannen geknipt zijn en niet getrokken/gesneden. Maar dat is ieder zijn eigen smaak
Fenna; dat is balen een lekke band!
Mowgli is haar pony kwijt aan haar vriend haha
Alf wordt ondertussen steeds stouter met onze rondjes wandelen in de bak. Ik snap het wel, we zijn al 6 weken aan het stappen. Nog 2 te gaan voor de controle.
mirriejj schreef:Jeetje wat goed zeg Linda!
Heb je nog meer foto's van de shoot Patty? Ik ben benieuwd![]()
Ik ga vrijdag kijken bij een locatie om met Jimmy te lessen. Dit gaat dan om een priveles van een half uur / 3 kwartier, ze vragen 25 euro. Ik weet niet of dat dat een normaal bedrag is? Het is ruim 15 jaar geleden dat ik nog eens gelest heb haha.