Ja dat waren zegmaar een groep basketballers die dan 'wedstrijdje' deden tegen een andere groep en dr allemaal grapjes van maakten enzo. Echt heel grappig. moet je ff op youtube zoeken (:
hoihoi ben ik weer, moest oppeens perongelijk weg omdat er schok kwam om 5 voor 8 weer weg gegaan naar huis, toen 2 min stilte en daarna weer naar Misty geweest schok stond erop ponys los dachten ze jaa daag ik ga weg en ze waren ook zo met 2 seconden weer terug naar een vlink schokkie
Trouwens blacky was vanochtend onsnapt, hij is gewoon over de 1m hoog schrikdraad gesprongen, omdat zijn vriendinnetje naar de bak ging dus toen werd hij helemaal gek.
Halleuww Ik heb bijgelezen hoor, maar quoten gaat niet als je met je ipod in je bed ligt Ik heb ook 2min stilte gehouden en jawel te paard We moesten stilstaan maar aldous dacht daar anders over dus ik dribbelde heen en weer Heb verder echt super fijn gereden, er waren vet veel mensen niet en ik heb ook nog dingen uit mn proef geoefend Er zijn ook foto's gemaakt maar die show ik morgen wel even
goedemorgen allemaal. ik heb gisteren een zwaargezellige maar ook vermoeiende dag gehad eerst 4 uur werken, en daarvan heb ik dikke blaren op mn duimen, doet vet zeer xd en daarna in de auto en 2,5 uur geklommen, ben nu een en al spierpijn daarna nog een dik uur gezwommen en nu ben ik verkouden, moe en heb keelpijn. maar het was wel supergezellig ;D
Jitkse, die rijbroek heb ik ook alleen dan in folkstone gray, ze hebben daar ook cob dekjes van die als shet vallen Lois, ik ga even in je topic kijken Kailey, whoo, 1 m :'')
Heeeee lieverdjes ik ben weer back van weggeweest xd, ik was verhuizen dus had het erg druk : ( nu weer terug duss, hoe gaat et allemaal? leuke dingen en foto's<3! ik wil ookwel in et volgende topic, maar snap et niet helemaal, heb er zeker overheen gelezen
ik ga weer, moet weer helpen in het huis! doeidoei!! veel plezier voor degenen die vandaag nog wat leusks gaan doen! ik ga nog even naar lisa(van snoepie).