Doei Yvanka

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Dotty schreef:FlorisSam schreef:Mij ook niet,ik ken er zat die geen vos willen,"want dat is te standaard"
Een paard heeft geen kleur
Een paard heeft karakter
nou wat ik nu toch tegenkom:
De jeugd van tegenwoordig is verpest want...
Sneeuwwitje slaapt met 7 gasten, Tarzan loopt half naakt, Assepoester komt pas om middernacht thuis, Pinokkio liegt altijd, Aladin is de koning der dieven, Batman rijdt 320 km/h, Belle doet het met een Beest, Doornroosje ligt hele dagen in d'r nest, Roodkapje luistert niet naar haar moeder en Hans en Grietje vreten van andermans huizen.
_Dotty schreef:Je zal maar iemands topic lezen en dan zoeken naar de respect knop
FlorisSam schreef:Mij ook niet,ik ken er zat die geen vos willen,"want dat is te standaard"
_Dotty schreef:De jeugd van tegenwoordig is verpest want...
Sneeuwwitje slaapt met 7 gasten, Tarzan loopt half naakt, Assepoester komt pas om middernacht thuis, Pinokkio liegt altijd, Aladin is de koning der dieven, Batman rijdt 320 km/h, Belle doet het met een Beest, Doornroosje ligt hele dagen in d'r nest, Roodkapje luistert niet naar haar moeder en Hans en Grietje vreten van andermans huizen.
_Dotty schreef:
Deze foto is van kimmie261!
Ik wilde deze foto laten zien omdat ik moest huilen om het verhaal rond deze foto en het een hele mooie foto vond.
Leinearthur schreef: