Een ritje lijkt me super leuk, maar ik heb nog maar een guppie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ElineGC schreef:Hier vervoer ik ook zonder beschermers. Ik gebruik ze uberhaupt nooit.
Zou iemand hier het misschien leuk vinden om samen een buitenrit te maken? Over de veluwe/door bossen. Ik zou het leuk vinden om wat vaker leuke lange buitenritten te maken samen met andere shetlanders. Ik rijd nu altijd samen met paarden maar dat tempo is altijd hoger waardoor het niet echt relaxt rijden is. Ik rijd tussen de 10 en 20 km. Ik kan bijna iedere zondag en woon in Zwolle. Mag eventueel ook via pb
Frummels schreef:Bedankt Susanne en Ingrid, het was ook echt een hele gave tijd![]()
Susanne: ik heb wel een aardige collectie bekers en medailles verzameld in de 12 jaar dat ik die sport beoefend hebVeel van weggedaan wel in de loop der tijd.
Heb nog wel twee leuke filmpjes gevonden op youtube van vroeger
https://www.youtube.com/watch?v=OwJ0gFR_PC8
https://www.youtube.com/watch?v=cIohR5IydH8
Ingrid: Alf deed een black beauty imitatie
Vervoeren jullie je pony trouwens met transportbeschermers? Ik wil dat wel graag doen, omdat ik niet weet wat Pepper onderweg gaat uitspoken. (Heb hem nog nooit zelf vervoerd).
Zo ja, mag ik vragen welke beschermers jullie hebben?
Fennadev schreef:Ik maak ook elke zondag en woensdag een rit van 20-25 km, maar ik zit helaas in Friesland in de buurt van Drachten. Ik merk wel aan Alex dat ie het gezelliger vindt als er meerdere pony's bij zijn, maar vind maar eens mensen in je omgeving. Alhoewel ik gisteren een grote aanspanning tegenkwam op t sud![]()
Ik heb dekens maat 102 en 105 op Facebook staan, maar niemand reageert en er zit zelfs een gloednieuwe met prijskaartje er nog aan bij. En ook een veulenhalster(zwart leren) met prijskaartje er nog aan. Misschien maar eens op de bokt markt zetten.
Fennadev schreef:Ja wel een trailer en mag er in principe wel mee rijden, maar durf het nog niet. Dan wordt het echt iets voor volgend jaar als ik wat meer vertrouwen in het rijden heb. Mijn moeder rijdt ons nu overal heen, zolang ze maar mee kan op rit zoals vorig jaar tijdens de kerstrit. Veluwe wil dan misschien volgend jaar zomer met beide pony's op vakantie heen een paar dagen in de zomer.
Ik heb me voor nu weer opgegeven voor de kerstrit en voor de rit in het Drents-Friese wold van de shetlandermenritten, nu is het wel mijn moeder haar werkweekend tijdens de kerstrit, maar ze kan hopelijk nog switchen.