Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hannemarie schreef:
buster4ever schreef:wat een snert weer alweer vandaag.....
ik ben best nerveus ik ga vanavond bij woning kijken waar ik op gereageerd heb ... en morgen gaan me vriend en ik in ondertrouw...me hele week staat op ze kop joh:P....
pff ik weet even niet meer wat ik met renzo aan moet...hij is momenteel niet meer t genieten met poetsen...ik kan niet rustig naast em staan zonder dat meneer gaat draaien, steigeren, hangen en dit doet hij sinds een maand...
ik probeer iedere keer rustig te blijven en niet kwaad t worden op hem maar t is soms zo verdomde moeilijk...soms is t gewoon gevaarlijk...of als er een paard of pony voorbij loopt raakt hij helemaal over ze zeik...
ik snap er helemaal niks van waarom hij dit doet sinds kort want verder is hij onwijs braaf..
nu ik zwanger ben wil ik niet dat straks andere mensen(ze verzorgertjes in die maand dat me kindje is geboren) problemen met hem gaan krijgen
FlorisSam schreef:Bij jullie ook al DG,
bij ons hebben ze een aanhanger met ladder en later ook een stuk schapengaas (wat moet je d'r mee maarja) gejat,in nog geen jaar tijd!
buster4ever schreef:renzo staat 24/7 buiten met nog +- 14 andere op land dat zo groot is als 6 a 7 voetbalvelden aan elkaar...
ik probeer altijd zo'n 1,5 uur met hem bezig te wezen na t poetsen gewoon longeren etc...
ik heb echt geen idee of hij jaloers is(zou niet weten hoe je dat moet nagaan of je dat zo goed kan zien)
en dat is wel vet fiets up dat je slot eraf gejat is zeg...had je hem niet op slot dan? en tegenwoordig is ijzer jatten in volgens mijmijn vriend en ik hadde van de week de aanhanger vol ijzer kome we smorges benede zijn er gewoon spullen afgejat wat kapot was