[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:40

Mira dat vraagt om een foto

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:37

Fijn dat de clinicdag leuk was Suzanne!
Nathalie, Milk zag er top uit! Raar dat Shetlanders bij welshjes moesten
Haha gekke misty, erg interessant ook natuurlijk. :+

Hoop vanmiddag ook weer even lekker met Mowgli bezig te kunnen. Heb alleen nog geen idee wat :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:52

Is t bij jullie ook zo koud :brr: ik heb net ff met mijn tante toos gewandeld, maar brr wat is t koud zeg

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:53

Hier valt het erg mee!
Vanochtend was buurmeisje mee naar stal om op Max te rijden. Ze vond het helemaal geweldig :))

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:54

Hier valt het opzich ook wel mee, maar het waait wel een klein beetje.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:55

Haha die foto's in winkelruiten etc, geweldig!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:56

Mandy dus die komt straks vaker rijden? :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:59

Denk het wel.
Dan heb ik 3 ruitertjes haha.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 15:06

Hier is de temperatuur weer 25+ graden :)
Genoeg paardjes in het centrum haha:
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:01

Isapaardje, haha wat een geniale foto :')

Hier een super gezellige middag gehad met Ayla, haar vriend en mijn vriend. Nu even eten koken en daarna lekker op de bank ploffen.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:38

Als iemand nog dekens zoekt voor zijn pony... alle dekens van Buckje alle halsters op 1 na etc doe ik weg..
T is te pijnlijk om naar te kijken, en het te zien liggen. De pony's worden me gratis aangeboden en vliegen me om mijn oren maar ik wil het niet ik kan het niet niemand kan mijn topper vervangen...

Oa leren halster, rhino winterdeken met hals met verkleine borst dus 110 onderlengte, een andere winterdeken met hals, een BR winterdeken hele mooie pasvorm, 2 staldekens, meerdere fleecedekens, regendeken, Bucas smartex rain deken... Bruin leren halstertje, touwhalstertje met blingbling en zonder blingbling etc..................... |(
Vliegenmasker.. Stout regendeken etc... Spullen zijn ontsmet.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:50

Welke maten zijn de halstertjes, ik had een leren halster voor Alex, maar ik ben m kwijtgeraakt, jammer genoeg. Ik snap dat Buck niet te vervangen is hoor, Alex is hetzelfde voor mij, ik zou t mezelf nooit vergeven als ik hem zou moeten vervangen. Als je ooit een nieuwe pony koopt, weet dan dat t een ander individu is, met een ander karakter en dat alle ervaringen nieuw zijn. Dat heb ik met Jorie ook, het is net of moet ik opnieuw leren lopen met hem haha. Nog veel sterkte met het verlies :(:) en ik snap voor de volle 100% dat je niet tegen al die spullen aan wilt kijken.
Alex heeft verder dekenmaat 105, dus als je iets in die maat hebt. Halsters zijn of maat mini of maat veulen bij hem.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:53

Een nieuwe kopen ga ik niet doen, kan ik echt niet aan ben nog steeds stuk ben binnen een week 5,5kg afgevallen in een week kan niet eten blijft niet binnen, val flauw en breek me teen.

De maten is allemaal mini shet hij droeg halstertjes die veulentjes paste... Heb ook nog vliegendeken, en vliegenmasker.
Is allemaal echt klein. maat 110 onderlengte.. heb ook nog 105

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:35

Heb je een foto van die Rhino deken Lot?

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:41

Claudia Wat een leuke foto!
Nathalie Milk ziet er echt goed uit! Jammer dat de keuring zo tegenviel
Jelle Dankjewel! Ik volg toegepaste beeldende kunst, en we moeten in ons laatste jaar bewijzen wat we geleerd hebben met een jaaropdracht. Ik heb een project rond foute eerste indrukken met foto's, beeldmateriaal, ... Het ziet er echt goed uit. Als het presentatie is zal ik foto's plaatsen :)
Klinkt als een fijne dag!
Mira Gefeliciteerd, wat leuk!
Isa Wat een leuke foto :D
Mandy Hoe lief
LS Nogmaals heel veel sterkte :(:) Helaas heb ik geen pony staan die qua maten overeen komt. Het is heel begrijpelijk dat je nu geen andere pony wilt. Hoe is het trouwens met Amadeus? Merkt hij iets van het verlies?

Vandaag Sammeke en Arthur laten vrijspringen, toppony's!

MillyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:45

Mag ik ook meekletsen in dit topic :o

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 21:37

Milly welkom :)

lot nogmaals heel veel sterkte. Het allemaal niet niks. :(:)

Isa leuke foto's heerlijk aan de wandel

mira wat leuk heb je een foto van hem?
Vandaag heerlijk gemend mer arty. Althans op 1 ding na. Meneer vind linker volte moeilijk. Pakt libks vast en wil rechts totaal niet aanpakken. Lastig lastig een oefenpuntje dus bij hem.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 21:39

Ik bedoelde ook echt voor als je eraan toe bent, want ik snap dat je er nu even helemaal doorheen zit. Ik heb interesse voor een zwart leren halstertje en een vliegenmasker (via pb?) voor als Alex ooit ook erge jeuk krijgt op zijn hoofd. Kans zit erin dat dat dit jaar is, aangezien hij vorig jaar al een wondje had.

@MillyH, natuurlijk mag dat!

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 21:58

Welkom Milly!

Fijn testebeest! De volte zal wel helemaal goed komen

Sammeke is ook alweer aan het schuren op haar hoofd, dat is de plek waar ze het hardste schuurt helaas. Kappen sloopt ze keer op keer. Elke week derfen eraan en sinds een paar weken heb ik een rambo sweet itch hoody, echt een fijn ding!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 22:26

De sweet itch is Alex te groot.... Anders had ik die allang gehad, zijn hals zakt ook af... Dus nu maar twee gaten in de deken geknipt en twee manen plukken en 1 voorpluk pluk en dan een vlecht.. Jorie vindt t leuk om erin te gaan staan bijten helaas. Ik hoop echt dat mams zijn vlechtje niet heeft vergeten, anders zal hij daar nu al geen maan meer hebben.

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 22:27

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 23:14

Ja Amadeus is stilletjes en heeft de eerste dag heel onrustig staan schreeuwen en doen... Ik wilde niet naar stal dus ben s'avonds pas gegaan maar toen hoor ik dus dat hij maar heeft blijven staan brullen van de stalhouder... Die avond heb ik nog een goed gesprek gehad met mijn meninstructiese en de dierenarts die me wel hebben gezegd dat ik door moet hoe moeilijk ook en Amadeus nu even de volle aandacht moet hebben. Inmiddels schreeuwt hij niet meer want hij krijgt geen antwoord terug, maar hij is wel rustig in ze stal en buiten in de paddock... Hij begon me zelfs te bijten frustratie dat hij had. Zodra ik met m aan t werk ga is hij blij en vrolijk en vergeet hij alles even net als ik....

Maar ik heb geen shet meer, dus nu hoor ik ook niet meer in t topic. ;(

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 23:15

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 23:27

Ls Je hoort wel in dit topic hoor! Je bent in dit topic altijd welkom! :(:)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 23:29

@SammyFloor, nog maar een klein stukje dus :). Ben benieuwd naar je eindwerk.

@LS er zijn vast wel dingen in de maat van de kleintjes hier maar ben van België en op zich genoeg dingen denk ik. Dikke knuffel nog, denk dat iedereen het wel eens is dat je nog gewoon in dit topic hoort.

Ik hoop morgen te gaan fietsen met Finn maar even afwachten, er is iets "in" mijn rug geschoten gisteren precies bij het voeren van de pony's en deed geen deugd vandaag. Hopelijk na een nacht slapen wat beter terug.