Maar goed dat heb ik wel met meer dingen gehad dat ik het niet wou omdat ik het eng vond.
Jen lijkt mij anderzijds ook wel weer lekker hoor alle vrijheden hebben, met niemand rekening hoeven houden, alleen ik die tegen mijn eigen troep aan kijkt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lillian__ schreef:Ik ben nu 22 ingrid, dus zit ongeveer wel op de leeftijd om eens iets te gaan zoeken. Maar. ik. wil. niet.![]()
Maar goed dat heb ik wel met meer dingen gehad dat ik het niet wou omdat ik het eng vond.
Jen lijkt mij anderzijds ook wel weer lekker hoor alle vrijheden hebben, met niemand rekening hoeven houden, alleen ik die tegen mijn eigen troep aan kijktmaar overplaatsen wil ik echt niet
Frummels schreef:Lillian: lastige situatie zeg.. Kan me voorstellen dat je even niet weet wat te doen. Hopelijk kom je er uit voor jezelf.
Over de leeftijd uit huis gaan: dat is voor iedereen en elke situatie anders.ik was 16 toen ik alleen naar Italië vertrok (i.v.m. topsport daar gaan wonen). Heb daar tot mijn 20e gewoond en toen terug naar Nederland gegaan, 3 maanden bij mijn moeder gewoond en toen weer een eigen huisje gevonden in NL. Ben dus al ruim 11 jaar uit huis.
(Ben 27).
Als je je er niet goed bij voelt, dan moet je het niet doen. SimpelNiet belangrijk wat anderen daarvan vinden!
Patty: ik vond het vooral heel lastig om voor Pepper te beslissen waar ik nou goed aan deed.. Maar ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt. 1 december a.s. vertrekt hij naar zijn nieuwe plekje![]()
Jeetje Switch met pensioen! Was het een moeilijke beslissing?
Frummels schreef:Ayla: Lekker scheren.Vind geschoren pony's altijd zo mooi en lekker fris!
Pepper blijft schaap dit jaar. Hij hoeft toch niets te doen nog.Behalve eens een wandelingetje of wat grondwerk.
Als hij aan het werk moet over een jaar of anderhalf wil ik hem wel scheren.
Patricia: Ik heb aan alpine skiën gedaan (slalom, reuzenslalom en super G).
Voor mij was de keuze vrij makkelijk en ik vond het wel spannend maar leuk spannend. Voor mijn moeder daarentegen..Toen begreep ik dat allemaal nog niet, maar als ik er nu aan denk om zelf een kind met 16 jaar helemaal alleen naar het buitenland te sturen, snap ik het heel goed
![]()
Ze kwam me wel regelmatig opzoeken gelukkig. Het was 'maar' 8,5 uur met de auto als je een beetje doorrijdt.
Lori schreef:Zie dat die hier niet gepost was, meiden Lori @ [LZP] Lieve Lot, straal nog maar 1 keer op Bokt
Frummels schreef:Lillian: lastige situatie zeg.. Kan me voorstellen dat je even niet weet wat te doen. Hopelijk kom je er uit voor jezelf.
Over de leeftijd uit huis gaan: dat is voor iedereen en elke situatie anders.ik was 16 toen ik alleen naar Italië vertrok (i.v.m. topsport daar gaan wonen). Heb daar tot mijn 20e gewoond en toen terug naar Nederland gegaan, 3 maanden bij mijn moeder gewoond en toen weer een eigen huisje gevonden in NL. Ben dus al ruim 11 jaar uit huis.
(Ben 27).
Als je je er niet goed bij voelt, dan moet je het niet doen. SimpelNiet belangrijk wat anderen daarvan vinden!
Patty: ik vond het vooral heel lastig om voor Pepper te beslissen waar ik nou goed aan deed.. Maar ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt. 1 december a.s. vertrekt hij naar zijn nieuwe plekje![]()
Jeetje Switch met pensioen! Was het een moeilijke beslissing?
Frummels schreef:Lori schreef:Zie dat die hier niet gepost was, meiden Lori @ [LZP] Lieve Lot, straal nog maar 1 keer op Bokt
Ik zag het net ook voorbij komen.. Zelf zat ik toen nog niet in dit topic, maar heb haar berichten wel gevolgd toen.De tijd gaat enorm snel.