[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:35

Ja, maar ik kan mijn eerste levensbehoefte, namelijk tekenen, niet meer uitvoeren -O-

Leuke foto's weer allemaal trouwens, en welkom Miranda. Ik zal zo even Jorie die aan het vacht wisselen is plaatsen, ik ben zo benieuwd naar zijn zomervachtje. Maar het duurt nog iets van anderhalve week en dan kom ik weer thuis. Mijn foto's zijn van 6 mei, dus niet heel recent. Het voelt wel heel gek, in de weken dat ik weg ben, is Alex 9 jaar geworden, ikzelf ben nu 20 en Jorie is nu 1.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:39

Wat een knapperd!

Sjors is stiekem een appaloosa :D

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:08

Welkom Miranda! Hele knappe pony's!

Misty een calimero hebben beide Maqt 11.5. Een beide een Liverpool. Misty doet het daar goed op. Alleen calimero is een Miep als het gaat om iets in haar mond:p

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:14

Leuke menfoto's

Ik heb een myler van MHS (11cm), ik ben er echt heel tevreden van :)

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:44

Haha wat een leuke men foto's. Lekker roze :+

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:50

Met een ongebroken bitje, moet je dan eigenlijk dezelfde maat nemen als een dubbelgebroken bit?
Voor mijn gevoel zal een ongebroken bit beter zitten omdat die dubbelgebroken een beetje in een driehoek gaat zitten en daarom korter valt, jeetje man hoe leg je dat uit?!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 20:52

Volgens mij valt dat opzich wel mee.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:10

Voor ongebroken kun je dezelfde maat aanhouden, alleen voor liverpoolstangen of andere bitten met scharen neem je over het algemeen 1cm groter.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:17

Jelleee schreef:
Dat ziet er leuk uit! Erg ehm, roze :') Lekker bekkie op de laatste foto.

Haha vind je dat al roze weet je milk nog :o
Dit blijft geweldig al dat roze <3
Afbeelding
Afbeelding

mocht ik ooit nog roze tuig kunnen kopen zonder dat ik t moet verven, nam ik t tuig voor erbij

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:43

Staat dr wel heel gaaf dat roze!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:45

Haha wat een gaaf knal roze tuig Nathalie !! :D

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:47

Roze is gewoon de toekomst :D

Afbeelding

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:52

Ook een leuk setje! Ik mag geen roze meer op Pip doen dan is ie geen kerel meer haha (Maar het staat hem zo goed :P )

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:53

Mira283 schreef:
Ook een leuk setje! Ik mag geen roze meer op Pip doen dan is ie geen kerel meer haha (Maar het staat hem zo goed :P )

Echte mannen dragen roze <<)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:55

Dat is waar. Gelukkig kan ie bijna alle knal kleuren wel hebben dus dat maakt niet uit
(Misschien toch een roze tuig bestellen haha)

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:08

Sardis, Astrid staat overdag op de wei en 's avonds krijgt ze een plukje hooi en bix. Pavo brokken. :)
LS_fotos, nogmaals heel veel sterkte! Hopelijk krijg je veel steun van Amadeus! :(:)
Claudiadvx, voetjes zien er netjes uit!
Jelleee, ik ben echt jaloers op het strand! Zand, zee. (Maar ik mag niet klagen, ik heb een klein blubberig waterpooltje. Net zo leuk hoor! :') ) Veel plezier morgen trouwens! :D
NathalientjeB, wat leuk een ezel! Zijn echt super leuke dieren!
KittyDylan, lieve foto!
Blackflag, he wat vervelend voor Bert. Hopelijk heeft hij geen zomereczeem!
Ayla, wat een mooie foto van Sjors, ik vind Sjors zo leuk! <3
OneandOnlyx, wow wat een buik! :oo
Mirriejj, welkom! Leuk een hca-menner! :D

Sorry, ik heb het deze week erg druk gehad met school. Nu kan ik hopelijk weer bij blijven. Naast school ben ik elke dag met Astrid bezig geweest. De MWS (mini's with spirit) komt eraan, en ze heeft nou ja, een buikje gekregen van het gras. |o Dus ze staat nu op dieet. :')

Voor mijn verjaardag heb ik een nieuwe deken gekregen, een roze/paarsachtige zomerdeken. Ik ben er echt heel blij mee, omdat er nu weer koudere dagen aankomen en dan is deze zomerdeken IDEAAL! En het is een mooie deken om mee te nemen naar MWS.
Afbeelding

Voor mijn verjaardag heb ik ook een helmcamera gekregen, dus die ga ik binnenkort eens uittesten!

Vandaag uit school ben ik gelijk naar de pony's geweest en heb ik Magnum gepoetst en een hindernis parcours uitgezet. (pionnen, balkjes en een hindernis) Daarna heb ik de paddock gesleept met Astrid, wat is ze toch braaf! Ik had een zelfgemaakt sleepje erachter gehangen en die werkt super! Dus de paddock ziet er weer strak uit. :) Daarna heb ik nog een grote ronde gewandeld met Astrid.

Dit weekend gaan we het op stal allemaal een beetje opruimen en we gaan een aantal spullen wat we niet meer gebruiken te koop zetten. We hebben achterin de wei nog een grote wagen staan voor grote paarden dus die gaan we eens een beetje schoonmaken en te koop zetten.

Jullie nog plannen voor het weekend?

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:11

Wat een gave deken! Ik heb geen concrete plannen wil heel erg graag tuig voor Pip bestellen meneer geeft aan dat ie weer wat anders wil proberen. En dan maar tuig bestellen en daaraan laten wennen en slepen

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:12

Mira283 schreef:
Wat een gave deken! Ik heb geen concrete plannen wil heel erg graag tuig voor Pip bestellen meneer geeft aan dat ie weer wat anders wil proberen. En dan maar tuig bestellen en daaraan laten wennen en slepen

Oh leuk! Al een mooi tuig op het oog?

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:17

Dat is het hem net ik zie gewoon teveel en weet niet wat wel en wat niet goed is qua tuig...

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:22

Mira283 schreef:
Dat is het hem net ik zie gewoon teveel en weet niet wat wel en wat niet goed is qua tuig...

http://www.equistore-allerhop.de/produc ... rlegt.html

Ik vind dit dus echt een heel gaaf tuig! Voor een mooie prijs! Vrienden van ons hebben dit tuig voor hun shetlander van 1.07 m. (Zij hebben maat shetty-pony genomen) En dat past super! Heel mooi tuig met een mooie kwaliteit (zover als ik het heb gezien) :) Dat zwarte tuig met rood onderlegd is gaaf vind ik!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:22

Mooie deken Charlotte! En wat leuk een helmcamera, succes met opruimen.

Morgen ga ik een paar uurtjes werken, volgens mij wordt het slecht weer dus dan zal het met de pony's wel niets worden. Wel even dekens wisselen.

Zondag komt Susanne met haar vriend even langs, heel gezellig :D Dan ook nog even mennen met Sjors, want volgens mij wordt het weer zondag wel redelijk.

Ziet er uit als erg degelijk tuig hierboven :j

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:30

Mooie deken Charlotte, staat haar goed! Succes met opruimen, komen er nog leuke spulletjes te koop? :D

Hahaha 'even' hè Ayla :') Gezellie!

Verder weinig wilde weekend plannen, behalve dat, en de clinic morgen.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:35

Oh jeetje wat hebben jullie het mooi voor elkaar Charlotte, prachtige stal zo te zien! Ik ben ook wel benieuwd wat voor spullen je te koop gaat zetten.

Wij krijgen over enkele weken een inloopstal bij onze weide erbij. Wij huren een stuk wei van onze buren en kunnen de stal erbij nemen. Waardoor ze niet meer vast op stal hoeven, wij een mooie plek hebben voor het hooi en een eigen kantine met stalling. We kunnen dan ook een stuk afzetten als bak, heel fijn dus!

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:43

Jelleee schreef:
Mooie deken Charlotte, staat haar goed! Succes met opruimen, komen er nog leuke spulletjes te koop? :D

Hahaha 'even' hè Ayla :') Gezellie!

Verder weinig wilde weekend plannen, behalve dat, en de clinic morgen.

We gaan even kijken wat er allemaal in de kasten ligt wat we niet meer gebruiken. :)

Veel plezier Ayla En Susanne! :j

Dankjewel Miranda! Klinkt als een fijn plekje!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 00:01

Gaaf deken Charlotte!!

Ayla en Suzanne veel plezier zondag :D