Hier anderhalf uur bezig geweest met pony zijn buik scheren, wat een gedoe zeg met die aarde kluiten. Vormden allemaal dak pannetjes over elkaar en daar moet je dan tussen raken. Zijn billen moeten nog een stuk maar het was even genoeg voor nu. Ziet er wel niet uit bij een tinker met die vacht daarboven die wel lang is .
Laatst bijgewerkt door Lori op 14-02-19 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Hihi ach wij doen er niet veel mee hoor, toch wel een mooie reminder iets vaker dit te doen na 5 jaar. Je gaat dat op den duur een beetje verwaarlozen zou niet moeten eigenlijk.
Ik heb 3 mannen waar ik aandacht aan moet geven, help! Martijn is wel mijn echte Valentijn hoor maar heb Flipster mijn cavia en Hidde natuurlijk ook!
xApple
Geplaatst: 14-02-19 18:38
Moet toegeven dat wij echt al vaak leuke dingen samen doen. We gaan vaak naar de bios en uit eten. Op een mooie plek wandelen met de hondjes en mijn vriend haalt ook vaak zomaar iets lekkers ofzo dus ik ben wel echt verwend met hem.
We gaan naar een huisje ergens in Groningen. Heel klein en schattig midden in de natuur aan het water. Weinig luxe maar dat willen we ook juist niet. Hondjes gaan mee.
Die mensen die het verhuren hebben IJslanders en je kan een rit maken als je daar bent
Wij doen niet veel aan Valentijn. We gaan al zo vaak wat leuks doen of uit eten haha. Ik heb wel een mooie bos bloemen gehad van hem
Frummels
Geplaatst: 14-02-19 18:52
Klinkt heel leuk Manon!
Ik vind Valentijnsdag heel leuk mijn man en ik gaan altijd lekker uit eten en hij koopt meestal bloemen voor me en iets lekkers.
Nou is hij altijd heel lief, gaan we regelmatig uit eten en krijg ik wel vaker een cadeautje van hem, dus ook ik ben wel verwend haha. Maar ik vind het toch leuk om op deze dag lekker samen uit eten te gaan cadeautjes doen we niet.
Toen ik vrijgezel was ging ik altijd uit eten met een vriendin we gaven elkaar dan ook een roos.
Ik vind valentijnsdag ook stom. Mijn vriend is romantischer dan ik haha.
We doen al jaren 'niet echt' meer iets aan Valentijnsdag. Steeds zeggen 'we doen niks dit jaar he' en dan had ie stiekem toch een kaart met chocolade laten bezorgen voelde ik me rot, want we zouden niks doen
Ik heb vanmorgen een hele fijne les met Fleur gehad en vanmiddag gewandeld met Sem en Cooks. Heerlijke dag!
Kiekeboefje: Rituals is altijd leuk, maar die paprika voor de caafjes vind ik echt een hele leuke actie.
Sunshinedaan: zo gaat het bij ons ook altijd. Mijn man gaat altijd al vroeg naar zijn werk en deed vanmorgen zo zachtjes dat ik niet wakker was geworden. Lag er een doosje bonbons met een kaart naast mijn kussen toen ik wakker werd.
Gisteren crematie gehad van mijn papa. Werd wakker met een steen op mijn maag , ook omdat ik zou spreken. Maar het spreken is op 2 huil-haperingen na goed gegaan. Ben blij dat ik het heb gedaan. Was wel een zwar(t)e dag maar ook wel heel mooi. Veel mensen, veel bloemen en ook vriendinnen en collega's van míj wat super lief is. Nú is het afgesloten, al moet ik nog veel regelen voor mijn moeder maar dat hoeft niet allemaal nu.
Ondertussen aan het voorbereiden voor Sri Lanka wat eerst heel raar voelde maar waar ik nu wel blij mee ben, misschien juist wel goed voor ons even samen in andere omgeving zijn en rond crossen in onze eigen tuktuk
Valentijnsdag vind ik, net als bv moederdag, vreselijk commerciële dagen en daar hecht ik totaal geen waarde aan. Gelukkig maar want mijn vriend ook niet haha.
Denk dat het heel goed is dat jullie op vakantie gaan, even er tussenuit. Weet nog hoe uitgeput ik was nadat ik de uitvaart van mijn moeder had geregeld. Zoiets hakt er behoorlijk in. En later geeft het troost als je de kaarten nog eens leest en terug kan denken aan een “mooie” uitvaart.
Hopelijk kom je lekker tot rust op Sri Lanka!
Susanne
Geplaatst: 15-02-19 19:47
Even tot rust komen en je hoofd leegmaken op vakantie. Zal wel dubbel voelen voor je..
Zo, eindelijk weer weekend. Wat een heerlijk weertje
Toch veel plezier gewenst Ingrid, en een hele mooie vakantie! Lekker uitrusten en nadenken. Heb je verdiend!
Lekker Daniëlle! Ik ook ben van afgelopen donderdag tot zondag vrij!
Mijn sulky is klaar! Volgens mijn planning hem morgen ophalen! Ik ben heel blij en benieuwd. Vanavond al het tuig geweekt schoongemaakt en gevet dus dat glimt allemaal weer! Broek moet nog even vermaakt worden dus hoop Hidde volgende week voor het eerst een keer voor de wagen te zetten!
Zaterdagavond is de eerste avond dat de menvereniging weer lessen geeft dus ga even langs te kijken, manege is 250 meter verderop!
StalNollie
Geplaatst: 15-02-19 22:23
Spannend en leuk voorruit zicht. Al wat geoefend met bandje slepen?