Ik had gisteravond wedstrijd (vaardigheid) in Ermelo, eerste ronde foutloos en binnen de tijd + barrage foutloos en het snelst, een eerste plaats

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayla schreef:Slecht hoor! Nee dat moet je zelf weten![]()
Ik had gisteravond wedstrijd (vaardigheid) in Ermelo, eerste ronde foutloos en binnen de tijd + barrage foutloos en het snelst, een eerste plaatsTweede ronde waren we 9 sec langzamer en dus geen barrage, wel foutloos, niets gewonnen. Iniedergeval 2/3 winstpunten erbij en hij was heel fijn te rijden
Jelleee schreef:Ahh ik ben onderweg naar Arcen en Maastricht, lekker een lang weekendje er tussen uit :D
xZiva_ schreef:jack is voor het eerst naar de hoefsmid geweest, hij was zo braafhad niemand verwacht
wat ben ik toch trots op mijn (zogenaamd wilde ) hengst
hij was trouwens rustig(er) als hij op de hoevenkrabber mocht bijten. zodra ik hem weg haalde ging hij een beetje tegenwerken.
iemand een idee wat dat kan zijn? bijten om stress kwijt te kunnen oid.?
edit: het was echt bijten en vasthouden, dus niet kauwen. hopelijk doet hij dat in de toekomst niet met een bitje haha
SammyFloor schreef:Ik draag geen cap op de koets. Nooit als voorbeeld gekregen, ik weet het flauwe reden. Ik zou het eigenlijk wel moeten doen.
venivedivici Wat een heerlijke foto's! Hij staat ook echt na te genieten
Jelleee Wat is willem knapGeniet van je weekend!
OneAndOnlyx Wat leuk!
KittyDylan Wat een leuke foto's
Bucksinlover Tina is zo leuk!
Ayla Wat geweldig, goed gedaan
Fennadev Wat frustrerend! Hij is wel leuk geworden
xZiva_ Wat fijn! Arthur doet het ook, gewoon afleiding I guess
![]()
![]()
Eindelijk weekend! Nog 2 examens te gaan, maar vanavond toch langs mijn ukkies want ik mis ze verschrikkelijk!
claudiadvx schreef:Hoe vol zitten jullie kasten eigenlijk? Ik kan er niks meer in kwijtheb al van alled buiten mn kast liggen