Fer, wat een prachtige kereltjes heb je gekocht! Ik ben benieuwd om ze tegen te komen in de ring de komende jaren!
Vandaag is Alec hier geschoren. En hij staat er eigenlijk best goed bij. Heel strak, al redelijk gespierd.
Maar hij zou echt NIETS meer mogen afvallen, dan wordt hij te scherp. Best lastig met trainen, want bespiering mag nog meer.
Weten jullie nog dingen om te voeren waarvan hij zeker voldoende body blijft behouden? Hij krijgt best al veel eten... Maar hij doet heel de dag niet veel anders dan rennen en gek doen met Rups.
Momenteel krijgt hij:
- s' Avonds een halve emmer Zupa met 2 handen gehakselde luzerne en een halve schep spelt. Hooi voor heel de nacht
- s' Morgens dikke halve schep Strucomix sensitive met halve schep Fiber Force. Met nog een supplementje hier en daar en een scheut zonnebloemolie.
Overdag hebben ze gewoon ook toegang tot hooi, waar ze dan samen van kunnen eten.
Ik wil wel enkel suikerarme producten geven. Dus liever eiwitten en vetten.
Misschien is voordroog ook al beter dan gewoon droog hooi?
Probleem is dat hij het hooi vaak zelfs voor een groot deel laat liggen 's nachts. Er scheelt niets met zijn tanden en hij is 100% gezond. Dat is vandaag nog nagekeken

Volgens mij is het echt geen schrokker, maar stopt hij echt van zodra hij gewoon genoeg heeft ofzo. Alleen lastig als je er extra's aan probeert te krijgen! Beetje reserve mag wel, anders staat hij meteen ingevallen bij een beetje stress.