Ulfeino; had je een verkeerd modelletje voor haar manen uitgezocht ? hahaha
Leuke ponies kanniet! Had jij je niet al eerder aangemeld ook hier ?
Tolbergfan; klopt helemaal wat je zegt. Niet paardenmensen begrijpen er geen hol van. Maar dat begrepen ze ook niet toen ik nog grote paarden had. En al helemaal niet toen ik alleen maar sportpaarden verzorgde. Wat moet je ermee als je er niet op kunt rijden zeggen ze dan ? 
Maar laat ik wel wezen; ik begrijp bijvoorbeeld weer niets van mensen die hele nachten in een tentje gaan zitten vissen. En zo heeft iedereen zijn passie 
Leuk filmpje ook maar ik vond de hond toch wel het grappigste hahaha. Lekker er achteraan 
Yashilla; leuk; je mentuig! Was die van jou nu al betuigd ? Weet het even niet meer sorry.
Balen van de kuch!
Poehee Idylle; wat schandalig dat mensen ze zo laten staan zeg. Maar misschien mist ze daardoor ook wel een stukje gezondheid ? Anders zou ze er toch zo niet uit komen te zien ? Of kan dat wel ?
Er komt vast een prachtpony onder vandaan ! Gefeliciteerd met je aankoop, leuk dat je deze hebt gekocht!
Vanmiddag heeft Alf voor het eerst een greenguard omgekregen, een graasmasker. Hij krijgt aardig buikje en ik kan door die gebroken poot nog niet genoeg doen met hem. Bovendien vreet hij zichzelf zo rond en vol dat hij elke avond suf, als na een kerstdiner, op stal staat. Dat moet anders.
Hij had het na een kleine 10 minuten al door. Eerst natuurlijk wel zoiets van 's h i t hee wat heb ik nou aan m'n halster hangen' maar hij is erg slim dus het ging snel. Ook drinken gelijk goed.
Hier trouwens nog een leuke foto van Alf van afgelopen week op stal, hier heeft hij zo'n lekkere brutale kop