Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sascho schreef:Ach de middendraf blijft altijd een puntje met die kleintjes. Met Carlos kan ik er wel voldoendes op rijden maar met de rest heb ik dat opgegeven, ik blijf het uiteraard trainen maar weet gewoon dat ik op andere onderdelen punten moet halen om de middendraf te compenseren
Ik vind het ook super moeilijk omdat je alleen je leidsels en zweep hebt. Ohz vind ik het veel beter te doen. 
Ik druk steeds onderin op de terugknop, die er dus niet meer zit haha. 

Die nacht geen oog dicht gedaan, omdat ik bang was voor een terug val de dag erna, maar gelukkig niets aan de hand. 

.
het went heel snel! Iphone is makkelijk in gebruik.

Mijn iPhones gaan eigenlijk nooit zo lang mee ook. Heb tot nu toe altijd pech gehad met die dingen (korte batterijduur, camera stuk, vastlopen etc). Met Samsung nog niet.
Ben heel blij met haar!
. Zit nu wel een messenslijper dichtbij maar die doet in keukenmessen, kan ik dat wel vertrouwen om een dieren tondeuse te laten slijpen of toch beter naar macrovet of dergelijke opzenden?

weet je haast zeker dat het goed gebeurd, volgens mij moeten de messen van de moser samen geslepen worden, en dat kan niet iedere slijper. 
) en dat ging heel goed. Daarna de tinker gereden, dat is en aparte en daar ben ik vandaag voor de alle eerste keer vanaf gedonderd. Gelukkig alles goed kunnen afsluiten. Verder het eigenlijk heel erg rustig aan gedaan met de paarden. Had de griep die niet door wou zetten, dus een beetje op halve kracht doorgelopen. Natuurlijk nog twee keer sneeuw, veel regen, geen binnenbak, dus Floor heeft wat meer vrij gehad, als het weer zo als het nu is even aanhoud kunnen ze beide even op strafkamp.
heb van alles geprobeerd maar het wilt gewoon niet goed lukken.... iemand nog tips?