Lijkt me heerlijk om lekkere tochten met de kar te maken! Helaas zit het er niet meer in voor Kitty, maar mijn Welshje wel hopelijk.
Kitty sliep net lekker..

Houd jullie niet goed bij haha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sardis schreef:Claudia, netjes geschoren! Al helemaal voor een eerste keer![]()
Susanne, heel mooi filmpje! Lijkt me echt heerlijk om zo dichtbij het strand te zitten!
Een gopro bij de action?? Dat wist ik helemaal niet!
Ik werd vandaag door de DA teruggebeld, nadat ze de bloeduitslag nauwkeuriger had bekeken, om te zeggen dat Joep wèl tekorten blijkt te hebben! Namelijk vitamine E en selenium. Dit zal dus waarschijnlijk de verklaring zijn voor zijn slechte verharing én stijfheid![]()
Vandaag nog naar de DA toe gegaan om een vitamine E en selenium supplement (van Floris Pharma) op te halen, hopelijk helpt het.
Jelleee schreef:Nathalie, havens is een prima voer, welke heb jij tegenwoordig? Ik voer zelf al ruime tijd sportmuesli van Hartog, onwijs tevreden over. Willem loopt als een zonnetje er op. Hij krijgt er ook een schepje magnesium over.
Ayla schreef:Ah zo, handig haha. Zit ze nu nog steeds zo kort in haar vacht, nee toch? Als ze nu gewoon weer verhaard naar haar zomervacht kun je haar best volgende winter weer scheren hoor, alleen zal ik 't dan niet weer zo kort doen.