Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Is voor voor de wagen, men zonder oogkleppen maar moet mijn kaptoom aardig hoog steken qua neusriem nu en dat vind ik niet zo fijn.
Patty14 schreef:Heeft iemand hier toevallig die manenclips van Quick Knot al geprobeerd? Zit te denken om ze te bestellen.
Maar ik had gehoord dat mensen het ook wel met paperclips doen of met schuifjes voor in je eigen haar. Weet zo niet hoe ze dat deden.
en als ik knot, dan met naald en draad. Ben daar met de jaren wel snel en handig in geworden.
.
. 
. Heb rustig aan gedaan, had nog een hand pony mee (pony van zus) dus behalve over enkele drukke stukken alles gestapt (10,66km) maar met die wintervacht zweten ze al sneller. Was netjes op adem dus geen probleem.
Sjors zijn paddockje bestaat uit kunstgrasmatten die ondersteboven liggen + een laag zand. Balen dat Jimmy schuurt, manenverlies kan ook wel door de tijd van het jaar komen. Misschien helpt het wassen met tea tree shampoo, wel een beetje lastig aangezien het zijn voorpluk is.
Schattige pony!
Heb je het alleen geknipt of ook uitgedund?
Aankomende vrijdag weer naar de kliniek met hem, super spannend.. Ayla schreef:Ingrid, Alf is mega knap met zijn sportcoupeHeb je het alleen geknipt of ook uitgedund?
Over de quick knot, vlak voor Sjors ziek werd zou ik een doosje bestellen samen met Linda. Uiteindelijk niet meer gedaan dus en ik ga het ook niet meer doen, want eerdaags zeg ik mijn startpas op.
Voor diegene die vroegen hoe het met Sjors gaat nu, hij is af en toe echt knettergek, maar hij loopt goed dus dat is fijnAankomende vrijdag weer naar de kliniek met hem, super spannend..

. Ze staan hier qua hoeveelheid nooit meer dan enkele uurtjes zonder.