askazita schreef:Hannemarie schreef:waar gaan jullie op kamp dan ?(heb er over gelezen denk ik )met de HGJB (:ken ik niet ik ga miss op sgw kamp in ermelo maar dat weet ik nog niet zeker
Eline wat is je prijs voor dat oranje glittersetje?Staat er namelijk niet bij.Ik vind die echt superleuk!!!!! Ik heb dat blauw, bruin lichtbruin halster ook!
Flaver schreef:Hoeveeln zijn de verzendkosten naar be?Verzenden naar Belgie is €13En nee ik verkoop hem alleen als set
askazita schreef:ik heb je een pb gedaan voor de andere peesjesIk heb na mijn pb niks meer van je gehoord dus ik ben akkoord gegaan met het bod van Buckje van 25 ex voor et scapa dekje en de HB peesjes xMonsterr schreef:heb geboden. Ik zie het
alleszgoedmetjullie?BAH ik verveel me helemaal de pleures hierterwijl ik nog wiskunde en geschiedenis moet maken
Hannemarie schreef:GOEEEEEEEEDENAVOND (:Hanneeee Heb je al mail?En heb je nog iets nodig? (zie o.s)En hoe doe je trouwens die hartjes in je o.s? Goh wat veel vragen ineens
ELIEEEEEEEEENik zal ze even professioneel beantwoorden :1. nee nog niet,maar je kan nog boeken dus ik denk wel dat je erbij zit2. nee, nix meer, hou zelf ook uitverkoop, maa rniemand koopt 3. hartjes, gewoon kopieren en plakken
Hannemarie schreef:ELIEEEEEEEEENik zal ze even professioneel beantwoorden :1. nee nog niet,maar je kan nog boeken dus ik denk wel dat je erbij zit2. nee, nix meer, hou zelf ook uitverkoop, maa rniemand koopt 3. hartjes, gewoon kopieren en plakken linkje van je topic ?
die heb ik gesloten domme ik.maar ik zal het hier wel even neer zetten..- dekje, donkerblauw, maat full vzh, nooit een paard gezien, nieuwprijs? gewonnen met een dom lotje op de manege, vp; bieden- dekje, donkerblauw met lichtblauwe/witte bies, maat; grote cob/kleine full, 1 of 2x gebruikt, word gewassen, nieuwprijs; 20,- vp; bieden- peesjes, roze/grijs, maat shet, van norton, nieuwprijs 15,- meeneemprijs; 15 inclusief (: voor fotos etc. moet je maar even PBen
Hannemarie schreef:ELIEEEEEEEEENik zal ze even professioneel beantwoorden :1. nee nog niet,maar je kan nog boeken dus ik denk wel dat je erbij zit2. nee, nix meer, hou zelf ook uitverkoop, maa rniemand koopt 3. hartjes, gewoon kopieren en plakken Owkee