Heerlijke foto SammyFloor! Ik ga je topic zo even bekijken.
Net even Willem voor de wagen gehad, was nog redelijk warm buiten dus ik wilde een kort rondje maar meneer dacht er anders over. Hij was zo belachelijk heet en fris Niet te houden dat beest.
Lori
Geplaatst: 07-05-16 23:19
Sorry dat ik even binnen kom springen maar ik vroeg mij af of hier iemand ervaring heeft met het men tuig van mini horse shop zelf.
Verder binnenkort kan ik wel meepraten op zich want dan staat mijn kleine vriend ook voor de kar. Ik heb mij hier wel lang geleden eens voorgesteld wil dat wel opnieuw doen tegen dan als jullie dat willen en ik welkom ben ?
Welkom terug Ik ken dat tuig niet, maar het ziet er wel degelijk uit, doet me qua uiterlijk een beetje aan Ideal denken. MHS verkoopt over het algemeen prima spul.
Sardis
Geplaatst: 08-05-16 10:32
Hele mooie foto's SammyFloor! Jullie hebben duidelijk genoten
Welkom terug Lori! Ik heb zelf ook geen ervaring met het tuig, maar het ziet er idd wel degelijk uit.
Joep geniet ook van het warme weer
Chardy
Geplaatst: 08-05-16 10:50
Mowgli4, aah lekker Mowgli gewassen, dat heb ik donderdag gedaan met Astrid. Sardis, lekker texel! Jelleee leuk! Veel plezier vandaag! Sammyfloor, lekker het strand! Wil ik deze zomer ook gaan doen! Misschien zou je het borsttuig nog een gaatje hoger kunnen hangen. Lori, welkom!
Wat vinden jullie van dit tweespan tuig? Een vriendin van mijn moeder had een hele handige EN goedkope webwinkel gevonden. Ze heeft zelf er een enkelspan tuig gekocht. Ziet er super netjes uit en het is flexibel materiaal! Ik wil graag tweespan gaan rijden, maar dat ik pas in de toekomst, maar kijken is altijd leuk.
Ken de site wel, al meerdere keren besteld.. Maar niet het tuig.
Chardy
Geplaatst: 08-05-16 16:15
Jelleee schreef:
Dat tuig ziet er op zich best leuk uit ja, ik kende die site nog niet.
Ik dus ook niet, maar nu blij want het zijn mooie tuigen voor een kleine prijs.
Ayla
Geplaatst: 08-05-16 17:27
Welkom Isapaardje Leuke paardjes.
Blackflag: hoe gaat het nu met Bert?
Charlotte en Lobke wat leuk dat jullie samen gemend hebben
Succes met je examens Anna
Donna wat een schattige foto's van Joep!
Ik heb geen ervaring met MHS tuig en het tweespantuig van die Duitse site, maar het ziet er beiden erg degelijk uit.
Ik heb vrijdag en zaterdag gegroomd bij het districtkampioenschap SGMW in Rijssen, wij zijn 6e geworden van de 11 met de jonge pony in het span. Het was erg warm, maar toch hebben beide pony's super gelopen en waren wij erg tevreden, aangezien wij reden tegen pony's die minstens 20cm groter zijn. Ook Bram Chardon en Marijke Hammink zien rijden en lekker van de zon en de gezelligheid genoten.
Welkom Lori! Ik heb tuig van agradi. Maar het tuig wat je wss wil bestellen ziet er goed uit!
Klinkt als een geslaagde dag Ayla! Netjes gedaan foto's ervan? En goed dat je voor hulp kiest met boef, wie weet gaan jullie zo met sprongen voorruit!
Ahhh lekker zwemmen met mowgli! Wil ik met bert ook n keer gaan doen
Met bert nog niet heel veel verandering. Merk dat het overdag binnen hem goed doet. Staat niet meer heel de dag te schuren gelukkig. Morgenvroeg komt de dierenarts dus dan zien we verder
Vakantie ook weer om. Na n hoop zorgen om bert en m'n opa die in het ziekenhuis lag toch wel van het weer genoten! Welgeteld 2 verhuisdozen ingepakt
Ayla
Geplaatst: 08-05-16 21:37
Klinkt al iets als een verbetering.. reageerde hij vorige lente/zomer ook zo op zon/gras? Sterkte nog met je opa
Leuk filmpje Miriam, jij durf tmet je camera bij het water zo Hier in de buurt is niet echt een leuk plekje om te zwemmen met de pony's helaas.
Heb hem in september gekocht. Toen dikke bos manen en staart. Vorige eigenaren zeggen dat hij bij hun nooit iets vertoont heeft. Maar laat ook op staart/manen eczeem testen dan kan ik dat hopelijk uitsluiten.
Mowgli4
Geplaatst: 08-05-16 22:17
Ayla schreef:
Leuk filmpje Miriam, jij durf tmet je camera bij het water zo Hier in de buurt is niet echt een leuk plekje om te zwemmen met de pony's helaas.
Ik moet ook zeggen dat ik zelf ook blij was toen ik het water weer uit was
LS_fotos
Geplaatst: 09-05-16 01:39
Buck is niet meer
Mowgli4
Geplaatst: 09-05-16 06:10
Ahh nee LS... Wat vreselijk. Heel veel sterkte
claudiadvx
Geplaatst: 09-05-16 06:59
Nogmaals sterkte lieslot!
Vandaag is helaas de vakantie afgelopen en straks lekker op de fiets naar school! Word vandaag weer heerlijk weer Vriendje is gister vertrokken naar Brabant. Die vliegt vandaag voor 2.5 week oefening naar Spanje