Ik heb 2 pagina's bijgelezen en zag dat het allemaal onzin was dus ik leesniet bij sorry whaha kailey die foto
Anoniem
Geplaatst: 22-02-11 08:50
LoveMickey schreef:
DeSa schreef:
Weet je wat melig betekend? 'Niet grappig' staat in de van dale.
Hahahahaahhahahaha,, die van Dale had een dikke hersenpudding toen hij dat bedacht!
[naam] moest het ook eens opzoeken Melig : zin hebben in geslachtsgemeenschap
Miran_da
Geplaatst: 22-02-11 09:06
Goede Morgen Meiden
jeetje zeg wat een dag... wordt je eerst om 10 voor half 8 wakker gemaakt door de muziek van me gekke buurman die naast ons woont.. En dat op me vrije dag maja daarintegen kan ik lekker vroeg naar me boefjes toe en dan lekker langer rommelen en heidi vertroetelen Want Ja mensen Heidi is Vandaag 2 jaar in mijn bezit... en ben zooo blij met me lieve heidi'tje
Moest ik ff kwijt hier en zijn er nog plannen voor de mensen die vrij zijn vandaag???
@Danique er staan als het goed is wel leuke foto's van desa der shetties zzooooo Lieff
Miran_da
Geplaatst: 22-02-11 09:07
xMonsterr schreef:
grappig gedaan hihihi van black
weet iemand waar ik mijn boktnaam kan veranderen en hoe ik op die forum kom waar je een bewegende avatar kan laten maken ben niet zo goed in bokt nog hoor en weet niet zo goed hoe ik het moet opzoeken..
NathalietjeB
Geplaatst: 22-02-11 09:32
whahaha die foto van black lol.... bewegende avator kan je zelf ook make gewoon met zo een programmaatje