Ik ben trouwens aan het opruimen. Heb heel wat spullen te koop. Hoofdstel, deken, springschoenen en nog wel meer dus als iemand nog wat zoekt laat het maar weten.
Patricia_86
Geplaatst: 13-10-17 16:17
Spreken wel even per pb af
Jorex
Geplaatst: 13-10-17 17:07
De zoofari diertondeuse is er momenteel helaas niet, wel een andere, maar dat lijkt ook een ander model? Edit; toch gevonden
Ik weet nu in ieder geval dat een apparaatje van 1000 mA niet door Jorie zijn vacht heen komt. Ach, ik heb het pluis wel aardig gereduceerd op zijn buik en op zijn borst heeft ie 1 kale streep van de eerste haal die verborgen zit in het pluis. Zo kan hij zijn zweet wat beter kwijt komend weekend
Zal later braaf bijlezen maar.. Even een ego post: pepper heeft zijn eerste tandje gewisseld! hij gedroeg zich ook meteen weer meer zoals ik hem ken. Minder chaggo en minder drammerig en wat vlotter
Ik vind de pony's altijd zo mooi en fris als ze geschoren zijn, maar bij pepper vind ik het nog niet nodig omdat hij niks hoeft te doen. T is wel al een ijsbeer aan t worden nu
nanne02
Geplaatst: 13-10-17 19:18
nanne02 schreef:
iemand verstand van mentuigjes? Wil je dan even PB doen, heb er één op het oog, maar geen verstand van, dus stuur dan wel een link mee.
Edit: Heb al een PB ontvangen, dus is niet per se meer nodig
@Frummels, Pepper valt dus nog mee qua harigheid, Jorie is al veel hariger helaas voor hem. Het werkt hem echt niet in zijn voordeel op het moment.
@Kiekeboefje, ja het was weer een lekker lesje, Alex liep wel aardig, minder goed dan vorige week. Hij was wat lui, maar dat is ook gewoon een beetje zijn aard
Mandyy
Geplaatst: 14-10-17 08:18
vanuit Sri Lanka! Geweldig hier! Veel apen en olifanten gezien.
Ik heb ook lang getwijfeld over een HCA, reed altijd met mijn cavalettie sport edition, en in een ver verleden nog met de basis cavalettie. Maar voor mij nooit meer anders dan een HCA. Ik voel me 10000 keer veilig op mijn hca zeker in galop. Dus ik zeg zeker doen!
Fijn dat pepper zich weer een beetje beter voelt!
Leuk kiekeboefje
Volgende week vrijdag gaat Bink zijn haar er ook af heb hem sinds donderdag 5 jaar, en die dag ook 6,5 jaar oud. Hoe lang hebben jullie, jullie pony's al? Hoe oud zijn ze eigenlijk?
Donja is 9 en ik heb haar nu 9 maandjes! time flies when you're having fun!
Susanne
Geplaatst: 14-10-17 11:27
Jonkies nog allemaal hier Willem is 'al' 15 jaar.
Mandyy
Geplaatst: 14-10-17 11:36
Kleine impressie van Sri Lanka:
Lori
Geplaatst: 14-10-17 11:45
@LindeDjune, als je je niet helemaal veilig voelt op je wagen zou ik kijken voor wat anders.. Had ik met mijn pirouette, op de vierwieler heb ik dat gevoel nooit.
@Frummels, als die niks moet doen zeker de vacht zo laten .
@Mandyyy, heerlijk!
Hier is Finn 5 en heb 'm 2jaar (net voor zijn 3'de hier gekomen). Heb ook een jonge kudde.. soms denk ik er dan aan dat ze allemaal samen oud gaan zijn .
Laatst bijgewerkt door Lori op 14-10-17 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt