ja ziet er ook vies uit, heb hem nu 2x per dag schoongemaakt, en er komt nu vuil uit, dus zodra het lichaam het vuil eruit stoot, dan kan het gaan helen. ik zal inderdaad wat calendulanzalf erop smeren... misschien helpt het. je mag er al niet aankomen, dus met twee a drie man tegen moeten houden
ik ga nu echt weltrusten.
Emuline
Geplaatst: 30-04-11 23:21
Mandyy schreef:
Irritante plek, wel sneu! Ook gek, want je weet helemaal niet hoe zoiets komt.
nee ik vind het ook al zo'n rare plek, enige wat ik kan bedenken is dat hij door een andere pony in zijn staart is gebeten ofzo meer kan ik niet bedenken, maar goed, ik ga nu echt slapen. weltrusten en tot morgen ofzo
@Lisa: stoer dat Snoepie het Compliment kan! Ik wil Goof het ook leren maar weet niet precies wat nou de beste manier is, er zijn best veel verschillende namelijk, hoe heb jij het gedaan?
@Kailey: Superstoer halster is dat!!! En voor teken zou ik toch wel een klein beetje op letten eerlijk gezegd.
Ligt de bak bij jullie ook zo droog en stoffig? Bij ons op stal best wel eigenlijk. Maarja beter als een blubberbak.
Ik ben allemaal nieuwe spulletjes voor de ponies aan het uitzoeken, heeft iemand nog een leuk idee voor iets dat ik nog kan kopen?
Hoi ik lees niet bij want ten 1e is [naam] er, en ten 2e is het hartstikke veel. Ik heb op het dorp geholpen met de pony's rondlopen en nu is Havanna mn favo pony. En ik heb nieuwe kleren en vanavond ga ik barbecueën bij een andere vriendin
veel plezier vandaag Mandy wij hebben geen bak bij onze poowns Linsey, maar in de manege is hij wel stoffig idd. gefeliciteerd met je bro Lois (: ook jij veel plezier Jitske