Een zomerdeken kun je ook gebruiken om een zwarte pony, die naar de keuring moet zwart te houden. De meeste zwarte worden donkerbruin en is veel minder mooi als een pikzwarte.
Verder gebruik ik bijna nooit geen dekens. Ook niet als ze nat van de wei komen. Als ze gewerkt hebben, stap ik ze gewoon goed uit en is een deken niet nodig meer. Tenminste in de zomer, in de winter gebruik ik de fleece wel veel na het werk.
Buckje
Geplaatst: 19-06-10 17:48
dravergekkie schreef:
Ik lees zo of morgen nog ff bij maar wil toch met jullie mijn nederland suporter delen
Kimmiee_D
Geplaatst: 19-06-10 19:13
Heb vandaag voor de eerste keer met Gwennie gelongeerd ging echt super ze is zo braaf. Zal zo even een foto plaatsen
Laatst bijgewerkt door Kimmiee_D op 19-06-10 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb een spiksplinter nieuwe fleecedeken gekregen voor diesel.... weet niet echt wat ik er mee moet aangezien hij nog niet 'werkt'. misschien voor als we stukje gaan wandelen in de wind of na het wassen.
ik zit te kijken naar mijn sulky, ik heb maar 1 bevestigingspunt voor de zweng... en anders een draverstuig inderdaad! dan hoeven er alleen maar klikpunten op te maken... ik ga me wel even verdiepen in het hele zweng verhaal. en ga de sulky makers zelf wel even bellen... mailen ... etc.