[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:42

Fijn dat Sjors ook weer iets beter gaat, Ayla!

Romy, dat is wel even heftig ja, achteraf jammer dat je geen sectie hebt laten doen.

Hier ben ik met Jorie alvast wat achteruit en zijwaarts tussen balken door aan het trainen, hij snapt het nog niet echt helemaal. Maar hij wijkt echt keigoed voor druk, dus dat komt nog wel. Verder heb ik eergisteren even met hem gewandeld en wat was ie weer lekker aan het stuiteren aan het halstertouw.

En gisteren heb ik weer even met Alex gemend, al was het weer er niet echt naar :brr:
Vandaag wilde hij ook meedoen met mijn training van Jorie, alleen hij kent achteruit en 'opside' allang, dus uiteindelijk was het toch niet zo heel interessant voor hem wat ik met Jorie deed :')
@Kiekeboefje, Jan hield er vorig jaar ook rekening mee toen Alex totaal niet op conditie was, dus dat komt wel goed. Je mag altijd even op de binnenhoefslag gaan stappen ipv draven.

Ingrid, mooi dat Alf voor nu ook weer zonder pijnstilling normaal kan rondscharrelen :)
Maar duimen dat ie 6 november goed is!

Patricia, ik zou naar die in Wolvega gaan, maar daar was te weinig animo voor.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 12:35

Wilene volledig goedgekeurd en ingeschreven in cat a ipv c. Gelijk mochten we door voor een premie en die hebben we dan ook behaald een mooie derde premie. Ik ben er super blij mee..

Was onze laatste kans( ivm leeftijd van pony) dus hebben er ook hard voor gewerkt

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 12:57

Wat leuk Fenna!! En ik heb geen spijt dat ik haar niet heb laten onderzoeken. Achteraf heb ik er niks meer aan, en fokken zit voorlopig niet in de planning.

Eddy aan het werk! Wel jammer dat hij lelijk geschoren is. Ik weet niet hoe erg het is maar meestal trekt het nog wel iets bij.

Gefeliciteerd met wilene!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 13:46

StalNollie schreef:
Wilene volledig goedgekeurd en ingeschreven in cat a ipv c. Gelijk mochten we door voor een premie en die hebben we dan ook behaald een mooie derde premie. Ik ben er super blij mee..

Was onze laatste kans( ivm leeftijd van pony) dus hebben er ook hard voor gewerkt

Gefeliciteerd! Goed zeg!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 13:47

Fennadev schreef:
Fijn dat Sjors ook weer iets beter gaat, Ayla!

Romy, dat is wel even heftig ja, achteraf jammer dat je geen sectie hebt laten doen.

Hier ben ik met Jorie alvast wat achteruit en zijwaarts tussen balken door aan het trainen, hij snapt het nog niet echt helemaal. Maar hij wijkt echt keigoed voor druk, dus dat komt nog wel. Verder heb ik eergisteren even met hem gewandeld en wat was ie weer lekker aan het stuiteren aan het halstertouw.

En gisteren heb ik weer even met Alex gemend, al was het weer er niet echt naar :brr:
Vandaag wilde hij ook meedoen met mijn training van Jorie, alleen hij kent achteruit en 'opside' allang, dus uiteindelijk was het toch niet zo heel interessant voor hem wat ik met Jorie deed :')
@Kiekeboefje, Jan hield er vorig jaar ook rekening mee toen Alex totaal niet op conditie was, dus dat komt wel goed. Je mag altijd even op de binnenhoefslag gaan stappen ipv draven.

Ingrid, mooi dat Alf voor nu ook weer zonder pijnstilling normaal kan rondscharrelen :)
Maar duimen dat ie 6 november goed is!

Patricia, ik zou naar die in Wolvega gaan, maar daar was te weinig animo voor.

Zonde dat er weinig animovoor was.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:09

Oh wat fijn dat Alf weer beter gaat!

Stalnollie, wat fijn zeg dat het zo goed ging. Heb je ook een foto van de pony?

Jimmy vanmiddag even de staart gewassen en wat geoefend met vlechten. Daarna even gewandeld in het park hier.
Afbeelding

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:14

Ingrid, ik hoop dat er 6 november duidelijkheid komt voor jou en Alf! Zal toch fijn zijn na al die tegenslagen.. :(:)

Fenna, dat vind ik fijn! Misschien dat ik wat eerder wegga, dan zit ik ook niemand in de weg. :o

Ik baal enorm.. kan er ook niet echt mijn hart over luchten maar om jullie het ongeveer op de hoogte te brengen: Donja moet dus sinds 1,5 maand weer in de wei staan op deze pensionstalling door omstandigheden.
Hoe vinden jullie haar er uit zien?
Afbeelding

Ik zie een opgeblazen teckel met een slechte vacht.. (We hadden wel net getraind dus ze heeft wat zweetplekken van het tuig)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:17

Een stuk beter dan ze is geweest, maar ik vind haar nog altijd flink te dik. Balen dat ze weer op de wei moet zeg.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:18

Opgeblazen, maar kan je de ribben nog wel voelen? Het kan ook een flinke grasbuik zijn.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:18

mirriejj schreef:
Een stuk beter dan ze is geweest, maar ik vind haar nog altijd flink te dik. Balen dat ze weer op de wei moet zeg.

Ja klopt, ze is dus in 1,5 maand tijd weer enorm aangekomen. Ik baal.... bah.. :( Haar ribben kan ik nog wel voelen, moet er wel een beetje moeite voor doen maar het kan er mee door.
Laatst bijgewerkt door Kiekeboefje op 12-10-17 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:23

Afbeelding
Afbeelding

Echt zo niet verwacht om überhaupt een premie te krijgen ze gaven er niet veel weg.
Nu staat ze weer lekker vies te worden in de wei.
Wel al enige bonte op de keuring haha

Helaas geen topfotos maar pony is niet zo fotogeniek en het waaide nogal
Laatst bijgewerkt door StalNollie op 12-10-17 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:23

Oh die is wel enorm leuk!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:43

Kiekeboefje schreef:
Ingrid, ik hoop dat er 6 november duidelijkheid komt voor jou en Alf! Zal toch fijn zijn na al die tegenslagen.. :(:)

Fenna, dat vind ik fijn! Misschien dat ik wat eerder wegga, dan zit ik ook niemand in de weg. :o

Ik baal enorm.. kan er ook niet echt mijn hart over luchten maar om jullie het ongeveer op de hoogte te brengen: Donja moet dus sinds 1,5 maand weer in de wei staan op deze pensionstalling door omstandigheden.
Hoe vinden jullie haar er uit zien?
[ [url=m/YBZ0OD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zie een opgeblazen teckel met een slechte vacht.. (We hadden wel net getraind dus ze heeft wat zweetplekken van het tuig)

Is het geen gras buik?

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 14:44

StalNollie schreef:
[ [url=m/oLTdfG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eQRh8g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt zo niet verwacht om überhaupt een premie te krijgen ze gaven er niet veel weg.
Nu staat ze weer lekker vies te worden in de wei.
Wel al enige bonte op de keuring haha

Helaas geen topfotos maar pony is niet zo fotogeniek en het waaide nogal
wat een knapperd!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 15:11

Wat een gave pony!!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:06

Ik net op mijn werk de vloer dweilen. Glij ik uit val ik keihard op mijn schouder en met mijn hoofd tegen de muur...

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:11

Ze ziet eruit als een kleine versie van de zwarte shet merrie die ook bij ons in de les loopt, wel balen dat ze weer op het weiland moet. Jorie is ook altijd anderhalf keer zo opgeblazen als ie op het land loopt en die is normaal al aardig breed, dus dan wordt het helemaal zo'n hangbuikzwijn..

@StalNollie, wat een leukerd! <3

@Patricia Auw! :(:)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:12

Oeff Patricia daar kan je nog wel eens goed last van krijgen.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:33

Oef pijnlijk hopekijk valt het mee

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:34

Oei Patricia! Dat zal pijn doen... :(

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:00

Hmm don heeft er wel dikker uitgezien hoor jen, wel balen dat ze weer op de weide moet.

Patricia auwie dat is niet prettig.

Gave pony stalnollie

We hadden het er van de week al even over maar;
Afbeelding

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:21

Echt vreselijk.....

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:30

Echt zo vreselijk sneu...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 19:51

Frummels; misschien goed idee. Even lekker laten staan.

Eline; lekker fanatiek bezig! Zonde van het scheren

Stal Nollie; gefeliciteerd!leukerd zeg!

Mirriej; meer foto's mogen hoor van jimmy! :-) knappie!!

Fennadev lekker bezig geweest

Kiekeboefje; wat balen van Donja!

Patricia: auw!

Lilian; afschuwelijk he...........

Ondanks dát Alf alleen maar mag stappen nu zit ik er toch sterk aan te denken hem te scheren zaterdag.
Twijfel nog beetje, nodig is het nu natuurlijk niet. Maar ga het wel doen denk ik haha

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 20:29

Haha snap ik helemaal Ingrid. Switch voert ook niks uit maar is ook geschoren :)