gaat iemand nog iets leuks doen met de paarden deze week ?
_Lois_
Geplaatst: 10-01-11 08:28
Hallo!! Ik heb alles wel bijgelezen hoor , maar moet zo naar school. Heb een leuk roze setje gezien , een leuk zadel en een kale Max Maar ik ga weer , doei!!
Hooj, Ik ben net terug van school. Zal zo ff de foto's uploaden van t dekje enzoo.
Oeeh hele dag vrij, wil ik ook wel!
Geaa05
Geplaatst: 10-01-11 16:34
Oh tjonge wat kletsen jullie veel zeg! Ik ga me proberen er even bij in te voegen, lijkt me wel gezellig!
Ik zal me even kort voorstellen: Mijn naam is Gea en ik ben 18 jaar. Ik woon in Noord-Brabant, samen met mijn super shet Iejoor. Iejoor is een ruintje en meet maar 77cm.
Leuk en schattig zo'n kleine, maar ik kan geen mini-mini tuigje aankomen! Zijn er hier meer mensen die problemen hebben om mini-spullen aan te komen? (Ik vind dat rode dekje trouwens wel súper gaaf waar jullie het over hadden!)
_Lois_
Geplaatst: 10-01-11 16:42
Welkom Gea! Nee , heb geen ervaring met echt kleine maatjes , misschien kun je kijken op shetlandershop.nl? Bij mijn shet staat namelijk een minishet , die heeft ook kleine maatjes nodig en o.a een hoofdstel komt daarvandaan. Mijn eigen shet heeft gewoon maat shet , al is daarvoor nou ook niet echt super veel leuks vind ik persoonlijk....
Geaa05
Geplaatst: 10-01-11 16:47
Bedankt!
Ik heb alle sites al gehad volgens mij haha En, ik wil een bruine hihi Dus dat maakt het nog eens extra moeilijk!
Wat praten jullie veel! Ik dacht dat ik naar de ortho moest,zat ik daar een uur. Zegt die vrouw: "Jij bent donderdag pas aan de beurt" Moest vandaag weer naar school
Even snel bijlezen: Welkom Nieuweling! Gaaf dekje Eline & Kailey!