[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 22:07

Ja dat zeker het kan erg snel omslaan, hoop dat ze hier allemaal oud gaan worden maar je weet het nooit. Moet er niet aan denken een van mijn maatjes te verliezen, Cuppie die we vroegtijdig verloren zijn was echt meer dan genoeg ;( .

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 22:09

Ja het kan super snel gaan duvel was in 36 uur dood door koliek.. was ook zo bizar snel.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 05:45

Ik schrok ook van het bericht linde. Jinte was bij mij ‘s avonds niet lekker, dierenarts erbij die zei hou haar maar een paar dagen op stal met antibiotica dan moet het goed komen. Volgende ochtend lag ze dood in haar stal.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 06:58

Zo heftig Romy -O- Wat was ook al weer de oorzaak?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 07:52

Susanne grappig met die motorrijders haha.

Fennadev; mosermax 45 is echt super fijn!

Mowgli; leuk dat het zo goed gaat!

Patricia; gefeliciteerd met de premies. Vind het ook wel zonde dat het stamboek ze graag (in mijn ogen) 'dik' wilt zien.

Romy; dat was inderdaad heftig zeg............

Qua bordje op de trailer vond ik dit ook wel humor maar ik ben blijkbaar de enige merkte ik gisterenavond hahahaha
Dan natuurlijk met foto Alf erop

Afbeelding

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 08:35

heb denk ik iets leuks verzonnen maar heeft dan niets met afstand houden te maken hahahha
maar beetje humor voor als je de serie Alf goed kende :-)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:12

Weten we uiteindelijk niet. Heb er geen sectie op laten verrichten omdat ik op dat moment helemaal gebroken was. Kon niet normaal meer nadenken. Dierenarts dacht dat er waarschijnlijk iets in de organen niet goed heeft gezeten wat ineens tot uiting is gekomen. Maar het zal altijd gissen blijven. Een jaar eerder was er ook bij ons op stal een veulen overleden maar die al na drie dagen en duidelijk aan een longontsteking. Geboren met een red bag en direct problemen. Gelukkig is er inmiddels weer een gezond veulen (inmiddels jaarling) geboren.

Humor is altijd goed toch Ingrid! Ben benieuwd waar je mee komt. Dat bordje vind ik trouwens ook grappig.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:17

Afschuwelijk Romy om dat mee te maken..........zo intens verdrietig!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:23

En dan een jaar later Bente. Maar dat was heel anders. Daar “kies” je voor. Je kunt je dan als het ware voorbereiden.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:58

blijft super verdrietig dat soort dingen....

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:11

Ja echt super verdrietig....

Ik vind het een leuk bordje

Ik scoorde nu juist beter op de keuring nu ze slanker waren.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:59

Echt een goede score Patricia! Leuk!!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 15:51

Jeetje wat heftig Romy!

Hahaha Susanne die motorrijders _O-

Netjes gedaan Patricia :j

Ik heb niks spannends te melden, ben aan t leren voor mijn tentamen, vanavond de pony's aan t werk zetten ~~}>

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:31

Pfft heftig zeg!

Hier vanmorgen zusje en broertje van school gehaald met Finn en Buddy (pony zusje) omdat mijn mama een afspraak had en niet optijd kon terug zijn. Net geen 12km heen en terug gewandeld. :') Had het zadel op Finn gepleurd dus zusje kon zitten.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 18:17

Lori schreef:
Pfft heftig zeg!

Hier vanmorgen zusje en broertje van school gehaald met Finn en Buddy (pony zusje) omdat mijn mama een afspraak had en niet optijd kon terug zijn. Net geen 12km heen en terug gewandeld. :') Had het zadel op Finn gepleurd dus zusje kon zitten.

Zo 24 kilometer? Lekkere wandeling

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 18:44

Oh wat fijn dat het weer wat beter gaat met Sjors! Hij heeft een lekker plekje zo te zien. Hebben jullie ook tapijt in de paddocks?

Hoe gaat het nu met Alf? Misschien dat ik er overheen gelezen heb?

Jeetje dat is wel een mooie afstand Lori.

Wat fijn dat je nu een 2e premie hebt Patricia, ik heb verder geen ervaring met keuringen.

Jimmy heeft lekker vakantie, verzorgster rijd 1 keer per week en voor de rest staat hij lekker te chillen op de paddock en wei.

Afbeelding

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 20:02

Lekker Patricia! :)

Wat leuk dat je je zusje van school hebt gehaald Lori, zo kun je lekker km maken!!!

Jimmy lekker een beetje vakantie, verdiend toch? :)

Wij hebben vanavond een privelesje gehad! We gaan echt lekker met Donja voor de wagen, nu zo'n 2,5 maand. Vrijdag rijden we bij Fenna in de les mee, zal wel vies tegenvallen kwa conditie maar dat zien we vanzelf. Over ongeveer 2,5 week doen we mee aan de Autumn Desert Trail in Appelscha dus moeten wel km's gaan vreten. Dan kunnen we dan lekker genieten. Zou eerst weer meedoen onder het zadel, maar dat komt er niet van. Dus dan Donja maar mee, het is zonde en te leuk om niet te gaan :P broertje gaat trouwens wel steeds mee op de fiets, gewoon echt voor de zekerheid. Donja heeft daar toch wel veel aan. Mijn lieve veelzijdige meisje <3

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 20:11

@Patricia, 12 in totaal gelukkig %) . Wel vorige zomer zo eens 20/22km afgewandeld maar dat is er niet meer van gekomen (voel het aan mijn knieën)

@Kiekeboefje, gaaf!

Hier is de wagen nog altijd niet nagekeken, gisteren maar terug eens gemaild ervoor maar wil echt heel erg graag terug op pad. De remmen moesten nagekeken worden op onderhoud. |o Hoop echt dat het tegen de aankomende vakantie gedaan is over 2 weken.. wil Fin inspannen.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 22:12

Fijn dat donja zo lekker gaat!!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:26

Lori schreef:
@Patricia, 12 in totaal gelukkig %) . Wel vorige zomer zo eens 20/22km afgewandeld maar dat is er niet meer van gekomen (voel het aan mijn knieën)

@Kiekeboefje, gaaf!

Hier is de wagen nog altijd niet nagekeken, gisteren maar terug eens gemaild ervoor maar wil echt heel erg graag terug op pad. De remmen moesten nagekeken worden op onderhoud. |o Hoop echt dat het tegen de aankomende vakantie gedaan is over 2 weken.. wil Fin inspannen.

oh haha ik had al medelijden met je!!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 08:27

Mirriej; lief dat je ernaar vraagt. Hij loopt weer, zonder pijnstilling :-)
Nu kijk ik uit naar 6 november; controle pezen.....

Jimmy lekker vakantie :-)

Kiekeboefje; leuk weer lekker lessen!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:00

IngridM schreef:
Mirriej; lief dat je ernaar vraagt. Hij loopt weer, zonder pijnstilling :-)
Nu kijk ik uit naar 6 november; controle pezen.....

Jimmy lekker vakantie :-)

Kiekeboefje; leuk weer lekker lessen!

Spannend 6 november

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:01

Gaat er iemand zaterdag nog naar de clinic van Shetlander menritten?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:13

Spannend Ingrid. Ik zal duimen voor jullie! :)

Lori: lekker flink stuk gewandeld zeg! En lekker lui voor je zusje haha.

mirriej: fijn, even vakantie voor Jimmy!

Gisteren besloten om Pepper ook even wat vakantie te geven. Niet dat we nou zo super veel deden, maar ik heb het idee dat het wel even genoeg is geweest zo voor hem. :(:) Af en toe een borstel en elke dag even knuffelen vind ik voorlopig prima, gezien zijn leeftijd en alles wat hij al heeft moeten leren sinds hij bij mij is (juli). Ik merk dat hij het een beetje zat begint te worden.
Heb wel een grondwerk les afgesproken voor eind oktober, maar moet nog even kijken of ik die door laat gaan.

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 10:12

Ik ben niet zo actief met reageren maar lees wel alles mee! Even een kleine bijleespost:

Nare verhalen over hoe snel het over kan zijn met je pony. Ik moet er niet aan denken!

Wat een groot stuk Lori. Zul je vast lang over hebben gedaan.

Kiekeboefje wat leuk van de trail. En je les die super ging, dst is zo'n fijn gevoel!

Ik ga niet naar de clinic. Is helaas op zaterdag of te ver weg.

Ook wel eens lekker voor pepper om vakantie te hebben!

Ik ben fanantiek aan het trainen met Eddy. Heb nu 1x in de 2 weken les met hem van een super instructrice. Dat klikt echt heel goed. Ga fanantieker op wedstrijd. Afgelopen zondag nog 2 winstpunten in vaardigheid en 178 punten in dressuur. Gisteren hem geschoren, ziet er niet uit helaas. Had een apparaat gehuurd maar die was niet scherp en was een stukje uit. Kleine scheerapparaat van mezelf kon niet door de dikke haren heen. Hij is nu wel kaal maar echt super super lelijk. Uiteraard kom ik er net achter dat het maar 25 euro kost om hem te laten scheren ;(