Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nee zonder dollen, ik hoop dat hij zich verstapt heeft op de bevroren grond en dat het snel weer over is, heb een jaar of 2 geleden de hele malle molen al gehad met hem omdat hij achter kreupel was. Uiteindelijk heeft hij toen een jaar stil gestaan maar dat is weer helemaal oké, nu is het een voorbeen, was eerst bang dat hij bevangen was maar het is duidelijk maar 1 been en hij gaat niet raar staan, geen koorts, is fit en vrolijk dus ik gok gewoon wat lomp geweest met de vorst en sneeuw 

Zijn zulke leuke dieren! Ik ben er praktisch mee opgegroeid haha.
koeien zijn geweldig! Lief en leerzaam.

is hij niet knap?! Lijkt zo al heel wat 

!
!

) 
Ik voel me zo raar, alsof ik iets anders had moeten doen.. ookal heb ik alles goed gedaan. Op mijn werk zijn we niet gewend om meerdere keren per jaar iemand weg te brengen.
Vind je het niet 'zonde' van je training of pakt Gigant het weer heel makkelijk op na een paar maanden stilstaan?
Snap dat je helemaal van slag bent door zoiets. Ik denk dat je het jezelf niet kwalijk moet nemen. Je hebt gedaan wat in je macht lag. Heb je er nog over kunnen praten met iemand van je werk?