Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nanne02 schreef:ik heb wel collega's die dierenarts zijnEr is hier vast wel iemand die de opleiding diergeneeskunde heeft gevolgd/volgt? Wilt die persoon mij een mailtje sturen, ik zit namelijk in het jaar dat ik keuzes moet maken en tips en info is altijd handig![]()
![]()
En ja, vandaag wilde ik Lian d'r manen snoeien, maar toen ik ze uitgekamt had dacht ik, nope, nu nog niet, zal zo een foto plaatsen. Tja, ik keuzes zijn lastig![]()
StalNollie schreef:voor mij was het nu de 2e keer. Nakeuring was heel anders als de gewone keuring. Heel.ging alles heel snel. Ik heb wel al hele.week geoefend met opstellen en rennen. Mijn filmpje van vorig jaar staat op youtube. Zal hem even voor je opzoeken.Heb je nog tips voor mijn voor donderdag... mij all er eerste keer en sta er alleen voor, Fokker zei al dat er genoeg mensen zullen zijn die me willen helpen.
Heb een bonte dus flink war talkpoeder mee staartbandage bandage achter benen vanwege poep op witte benen.
Wit halster en touw ik zelf wit. Pony krijgt extra geplette haver voor power ( al enkele weken)
Fennadev schreef:Mooi dat je dan met een 2de premie thuiskomt![]()
Ik vind shetten in keurconditie echt helemaal niks overigens, jammergenoeg vind het stamboek te dik heel erg mooi.
Lori schreef:Ja eigenlijk hetzelfde alleen geen rozetje en 15 euro per pony ipv 6 euro per pony. Maar heerlijk vlot.alles.@LindeDjune had dat gezien dat berichtje op de koudbloeden. Vind het enkel niet geheel correct dat ze geld vragen voor een crematie. Vind die kost voor de eigenaars zelf persoonlijk, had dit gewoon een random paard van op een stal geweest zonder populariteit online dan zou er niemand ook maar 1 euro geven daarvoor maar met dat deze bekender is vliegen de euro's binnen. Ik zie liever dan doneer acties voor dieren in leven, rampen en dergelijke maar goed zo ver mijn mening er over het is natuurlijk zeer erg voor hun dat ze hem onverwacht moeten afgeven. Van het geen ik verstond op facebook was het deze avond al maar weet er ook het fijne niet van, ik volg ze niet.
Die nakeuringen vind ik wel interessant dus als ik het goed begrijp doe je het zelfde als een gewone keuring (rondje stap, draf, opstellen) en krijg je dan zo een primering zonder dat je naar die grote keuring moet of moet je een specifieke reden ervoor opgeven?