Hoi vraagje welke maat hebben jullie voor jullie Shets voor bitje?
Rhine_
Geplaatst: 17-06-10 21:44
Voor de kleintse 11.5 (zij 93cm) de onderen is 104 en die heeft denk ik 1 maat groter. Ze heeft er namenlijk nog geen ! Maar ik ken iemand heeft een shet van 90 cm en die heeft 9 cm!
Volgens mij is dat idd 10,5 cm geweest. Sitella was 94 cm en had 10/10,5 geloof ik. Maar het ligt helemaal aan je shet. Mijn vorige D pony had 13,5 cm.
Ik heb geen flauw idee Ik heb een rubber bitje waarmee hij ook beleerd werd en ik heb een dubbel gebroken trensje liggen die hij nog nooit ingehad heeft. Hij doet het prima met het rubberen bitje
Leuke fotos voorbij zien komen met geruit shire dekentje.
sunny_90
Geplaatst: 17-06-10 22:45
judithjuhh schreef:
Sunny: Wat voor stage doe je? Leuke foto's van je pony's, die sprong van die rechter op de eerste doet Punette ook altijd
Ik doe de opleiding Toerisme en werk hier als hostess. Erg leuk, heb het hier heel erg naar mijn zin. Maar mis de pony's natuurlijk wel!
Lieselotte, leuke foto's van Lizzy! Ze ziet er prachtig uit!
Emuline
Geplaatst: 17-06-10 23:04
@ mandy:
ja die man die zou komen van shetlandstamboom heeft nooit meer teruggebeld :S dus hij word nu gelijk gechipt (eindelijk) en enten ook meteen... dus alles op 1 dag gelukkig voelt hij niets van de chip en enting haha.
ik ga slapen... kom net terug van stal. even heerlijk staan kletsen... bijna iedereen (5 man ) was er.. dus kan blijf je gelijk een stuk langer he ik vind het echt een leuke stal .....ik ben echt blij
oh en waar: De Vijfsprong in Wekerom.. Heb ik van een vriendin van mij gekregen.. is super enthousiast!
ik ga slapen.. weltrusten
booster
Geplaatst: 18-06-10 08:10
goedemorgen
buckje: lizzy is echt een knappert en zal denk ik in de toekomst nog veel mooier worden.
JudithO
Geplaatst: 18-06-10 08:42
Goedemorgen!
Eerst wil ik jullie even laten weten dat ik gisteren geslaagd ben voor mijn VWO!!
Mandy: Is Max toevallig een shet?
RX: Fijn dat het zo goed gaat met Jessy! Voor de shetten had ik meestal een bit van 10,5, dubbelgebroken 11,5.
Goeie morgen! RX; dat word dus weer gezinsuitbreiding? Emuline; heel goed! Judith; gefeliciteerd, al dik gefeest gister?!
Abe heeft een 9,5 of een 10 cm bitje. Zag op outdoor gelderland trouwens die maat bitjes maar dan dubbelgebroken! Wist niet dat dat bestond! Wilde er wel een meenemen maar ze waren 25 euro...vond ik veel te veel eerlijk gezegd
Marigold
Geplaatst: 18-06-10 09:20
ik heb wat onze poon betreft nu geen hooi meer erbij gegeven, en ze gaat minder lang aan de stik. en verder moet ze nu ook maar eens als rijpony aan de bak, haar ruitertje zit sinds een tijdje op rijles en zal binnenkort mans genoeg zijn om ook met onze pony 'serieus' te rijden. tot nu toe hield ik ze altijd vast, zo los erop zonder zadel. heel leuk, maar qua training schiet dat natuurlijk niet op pony-lief heeft er alleen een handje van de gaan crossen en/of bokken als ze geen zin meer heeft. verder een onwijs lieve knuffelpony maar wel mét de shetland geintjes ach ja, zo hebben wij het rijden vroegah ook geleerd en als ze valt is het nooit ver (93 cm hoogte)
naast dat rijden dus straks ook voor de ponywagen maar dat kost enige voorbereiding.