Ik snap absoluut dat deze vachten eigenlijk niet geschikt zijn voor dit weer... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik snap absoluut dat deze vachten eigenlijk niet geschikt zijn voor dit weer...
was van mij ook niet negatief bedoeld.

.
.

Hier waren we nog niet helemaal klaar, maar dit is wel het patroon geworden 

MaritB schreef:Ik hou van lange manen, maar het is zo onpraktisch haha!
Mijn stalhouder is wel meer dan m’n stalhouder haha. Ik ben de enige ‘pension klant’ en we doen ontzettend veel samen, maar ook voor elkaar

Daar twijfel ik bij Hidde ook een beetje aan... Maar zijn manen kunnen wel echt mooi lang worden.
Ben in mijn telefoon al afspraken aan het maken
Maar het ziet er uit als een hele relaxte wandeling, ze is in ieder geval super braaf! Mooie voorbereiding op werken later.

Frummels schreef:TT: Wat een heerlijke wandeling zeg! Fijn dat ze zo braaf was
Jenny: Wat fijn zeg dat je nog extra plek hebt. Pepper heeft nu ook een groepje met alleen maar andere shets (7 stuks) en ik vind dat toch wel heel leuk voor hem eigenlijk. Voorheen stond hij ook gerust met grote paarden in de groep, maar ik merk dat dit toch leuker is voor hem.
Een boogje in zijn manen heb ik inderdaad ook over nagedacht! Zou Hidde ook wel heel leuk staan![]()
Marit: Heel fijn om zo een plekje te hebben! En gaaf dat je HCA er is. Passen ze niet allebei in je bus? Mijne past in mijn Mini als ik de lamoenen er af haal

@poedelsenponys
Samen met puppy Pepper even uitmesten, Lil vond het mega interessant.

deze meid blijft ons versterken!